Hírek
Önkormányzat
Polgármesteri hivatal
Hirdetőtábla
Intézmények
Kultúra
Sport
Kerület
Hírek
Betűméret növeléseBetűméret csökkentéseNyomtatás

Megnyitott a Központi Ügyfélszolgálat

2019. július 8.

Gyorsabb ügyintézéssel várja az ügyfeleket a II. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal a Margit utca 2-4. szám alatt. A Margit körút 47-49. szám alatt működő kormányablakban továbbra is országos hatáskörű ügyek intézését végzik.

Az anyakönyvi, a parkolási és az adóügyeken kívül minden más ügytípust már csak a Margit utcai Központi Ügyfélszolgálaton lehet intézni július 1-jétől. A kerület központi részén, a Margit körút és a Margit utca sarkán álló épület földszintjén megnyílt irodában egyablakos ügyintézés jelleggel négy, a különböző típusú ügyekben egyaránt otthonosan mozgó – úgynevezett generalista – kolléga a szakügyintézőkkel együtt foglalkozik az ügyfelekkel. Új ügyeket ott lehet indítani, és az ügymenet állásáról is a munkatársaknál lehet érdeklődni.

Az önkormányzat vezetése már régóta tervezte, hogy a hivatali struktúra átalakítása mellett hatékonyabbá és kényelmesebbé teszi az ügyfélfogadást. A rendszer alapjainak átalakítása 2017-ben lezajlott, a most átadott, korszerű szemlélettel működő Központi Ügyfélszolgálattal pedig a lakossági igényeknek kíván megfelelni a hivatal.

Az ügyfélszolgálat megnyitóján Láng Zsolt polgármester azt hangsúlyozta, hogy jó döntés született, amikor az önkormányzat tulajdonában lévő helyiséget átalakították ügyfélszolgálati központtá. – A több helyszínen működő irodákban, illetve a Mechwart ligeti, egykor pártháznak emelt épületben szűkösen fértek el a munkatársak, és az ügyfelek számára is méltóbb helyet kellett keresnünk – hangsúlyozta Láng Zsolt. – A közösségi közlekedéssel és gépjárművel egyaránt jól megközelíthető, modern helyiségben lényegesen jobb körülmények között, hosszabb nyitvatartással fogadja a hivatal a II. kerületi lakókat. Ezzel 30-40 évnyi adósságot törleszthettünk a lakosságnak – tette hozzá a polgármester.

Az irodát kizárólag ügyfélfogadási céllal alakították ki. Nemcsak kényelmesebb körülmények között, hanem a próbaidőszakot követően, július 15-től hosszabb nyitvatartással fogadják az ügyfeleket. Az önkormányzat ügyfélszolgálatán mintegy 130 ügytípust intéznek.

Az országos hatáskörű ügyeket – mint például jogosítvány, személyi igazolvány vagy gépjárműátírás – továbbra is a Margit körút 47-49. szám alatti Kormányablakban lehet intézni.

Ahol változatlan marad az ügyfélfogadási rend

Anyakönyvi ügyek: 1024 Mechwart liget 1., földszint, tel.: (06 1) 346-5521, 5631, 5632, 5633, 5634, 5567. Nyitvatartás: hétfő: 13.30–18.00, szerda: 8.00–16.30 sorszám szerint (kivéve: házassági szándék bejelentése – csak időpontra), kedd és csütörtök: 8.00–12.00 időpontra. Pénteken nincs félfogadás. A II. kerület területén történt, még nem anyakönyvezett haláleseti ügyekben: hétfő: 8.00–12.00, 13.30–18.00, szerda: 8.00–16.30 sorszám szerint, kedd, csütörtök: 8.00–12.00 sorszám szerint. Péntek: 8.00–11.00 csak temetési engedély kiadása.

Adóügyi Osztály: 1027 Frankel L. út 7-9., tel.: (06 1) 346-5757, e-mail: adougy@masodikkerulet.hu. Nyitvatartás: hétfő: 13.30–18.00, szerda: 8.00–16.30, péntek: 8.00–11.30 (kedd és csütörtök: telefonos egyeztetés alapján).

Parkolási Ügyfélszolgálat: 1023 Bécsi út 17–21., tel.: (06 1) 346-5599. Fax: (06 1) 346-5515, e-mail: parkolas@masodikkerulet.hu. Nyitvatartás: hétfő, kedd és csütörtök: 9–17, szerda: 9–18, péntek: 9–16. Ebédidő 12.30–13.00-ig.

Közterület-használati Ügyintézés (Városrendészeti Osztály) 1024 Buday László utca 5/c, tel.: (06 1) 346-5504, (06 1) 346-5788. Nyitvatartás: hétfő: 13.30-18.00, szerda: 8.00-16.30, péntek: 8.00-11.30

Ahol megszűnt az ügyfélfogadás

Ellátási Osztály (1024 Káplár utca 2/c-d). Igazgatási Osztály Ipar- és Kereskedelmi Ügyek, Általános Igazgatási Ügyek (1021 Vadaskerti u. 13/a). Intézményirányítási Osztály (1024 Margit krt. 15-17., II/1.). Környezetvédelmi Osztály (1027 Frankel Leó út 5.). Városrendészeti Osztály Ügyfélszolgálat (1024 Buday László u. 5/c – kivétel közterület-használati ügyintézés), valamint a Polgármesteri Hivatal Mechwart ligeti épületében (kivétel anyakönyvi ügyek).

Központi Ügyfélszolgálat, 1024 Margit utca 2-4. E-mail: ugyfelszolgalat@masodikkerulet.hu. Telefon: (06 1) 346-5600. Ügyfélfogadás július 1–14-ig: hétfő: 13.30–18.00; szerda: 8.00–16.30; péntek: 8.00–11.30. Július 15-től: hétfő: 8.00–12.00, 13.00–17.00; kedd: 8.00–12.00, 13.00–16.00; szerda: 8.00–12.00, 13.00–18.00; csütörtök: 8.00–12.00, 13.00–16.00; péntek: 8.00–13.00. 12–13 óráig az ügyfélfogadás szünetel, kivéve pénteken.

 

Utolsó módosítás dátuma: 2019. július 8. 11:54
<2019. július>
HKSzCsPSzV
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Küldje be ötleteit, észrevételeit, kérdéseit Önkormányzatunkhoz itt!