A közszolgálati jogviszony jellege: határozatlan
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: 1022Budapest, Törökvész út 6/a.
Pályázati feltételek:
-
magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
-
a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 30. pontjában szereplő feladatkörhöz tartozó következő végzettség/szakképzettség: középiskolai vagy főiskolai/egyetemi végzettség és közterület-felügyelői vizsga,
-
Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
-
a közterület rendjére, tisztaságára vonatkozó szabályok betartásának ellenőrzése;
-
a II. kerület közterületein folytatott – engedélyhez kötött – tevékenységek ellenőrzése;
-
a közúti közlekedés szabályairól szóló jogszabályban meghatározott várakozási tilalmat vagy korlátozást megszegő járművezetőkkel szembeni intézkedés foganatosítása; önkormányzati rendeletben meghatározott, kiemelten védett, továbbá az időtartamban korlátozott várakozási övezetben közlekedő, ill. várakozó járművek behajtási engedélyeinek ellenőrzése.
Elvárt kompetenciák:
-
önálló, pontos munkavégzés,
-
jó szervezőkészség,
-
jó problémamegoldó képesség,
-
stratégiai szemléletmód,
-
kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség.
Az elbírálásnál előnyt jelent:
-
B kategóriás jogosítvány,
-
közigazgatási alapvizsga vagy szakvizsga,
-
közigazgatásban szerzett tapasztalat.
-2-
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
-
iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata;
-
nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez;
- 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok, VAGY
- ha nem rendelkezik a 4-es pont szerinti erkölcsi bizonyítvánnyal, akkor írásos nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén az erkölcsi bizonyítványt legkésőbb a közszolgálati jogviszony létesítése napjáig bemutatja.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 58.000,- Ft-os illetményalapot és felsőfokú végzettség esetén 35%-os, középfokú végzettség esetén 20%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023.02.15.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. 02.24.
A munkakör betölthető: az elbírálást követően azonnal.
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Közigazgatási Állásportál, Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat honlapja, Budai Polgár, FB
A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:
Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „városrendész”.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5529, illetve a szakterület részéről: Kalocsai Tímea Városüzemeltetési igazgató, 06-1-346-5790.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.