Kedves látogató! Ön jelenleg egy archivált cikket olvas. Utolsó frissítés: 2023.04.28 12:52

Álláspályázat - Adminisztrátor

Kulcsszavak Megosztás

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Hatósági Igazgatóság Igazgatási Osztályán adminisztrátor munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Hatósági Igazgatóság

Igazgatási Osztályán

adminisztrátor

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege:
határozatlan


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő


A munkavégzés helye:
1024 Budapest, Mechwart liget 1.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 27. Titkársági feladatkörhöz tartozó középiskolai végzettség,
  • próbaidő 6 hónap,
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Általános feladatkör:

  • Titkársági, koordinációs, ügyviteli feladatok (postázás, iktatás, fénymásolás);
  • Külső, belső kommunikáció, kapcsolattartás;

Az anyakönyvvezetői feladatkörhöz kapcsolódó adminisztráció:

  • Adatszolgáltatás, anyakönyvi táblázatok, anyakönyvi névmutatók kezelése;
  • Anyakönyvi alapiratok, kivonat átadók besorolása, lerakása;


Elvárt kompetenciák:

  • önálló, pontos munkavégzés,
  • jó szervezőkészség,
  • jó problémamegoldó képesség,
  • stratégiai szemléletmód,
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség;


Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • közigazgatási alapvizsga;
  • közigazgatásban szerzett tapasztalat;
  • Iktatórendszer használata;


A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  1. A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
  2. Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.
  3. Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
  4. 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok, VAGY
  5. ha nem rendelkezik a 4-es pont szerinti erkölcsi bizonyítvánnyal, akkor írásos nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén az erkölcsi bizonyítványt legkésőbb a közszolgálati jogviszony létesítése napjáig bemutatja.


Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.), a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet által meghatározott 65.000,- Ft-os illetményalap és a Kttv. szerinti, az ügykezelők illetmény megállapítására vonatkozó rendelkezések az irányadók.


A pályázat benyújtásának határideje:
2023. április 20.


A pályázat elbírálásának határideje:
2023. április 30.


A munkakör betölthető:
az elbírálást követően azonnal


A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál, Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat honlapja, Budai Polgár lapban, Facebook portál.


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „adminisztrátor”.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújt a Humánpolitikai Osztály munkatársa az alábbi telefonszámon: +36-1-346-5580, illetve a szakterület részéről dr. Petkovics Nikoletta osztályvezető, +36-30-491-6542.


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.

A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredményesen zárult.

Archív