Álláspályázat - Helyiséggazdálkodási referens

Archív   |   2024, szeptember 12 - 14:29Send by email

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Gazdasági Igazgatóság Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztályán helyiséggazdálkodási referens munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Gazdasági Igazgatóság

Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztályán

helyiséggazdálkodási referens

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege:
határozatlan


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő.


A munkavégzés helye:
1024 Budapest, Mechwart liget 1.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 20. pontjában szereplő gazdasági és üzemeltetési feladatkörhöz tartozó következő szakképzettség: jogász
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az Önkormányzat tulajdonát képező nem lakás céljára szolgáló helyiségek értékesítésével, hasznosításával kapcsolatos szerződések, megállapodások elkészítése. A rendezetlen jogállású helyiségek tulajdonjogi helyzetének, ingatlan-nyilvántartási állapotának rendezése. Az önkormányzati tulajdonú ingatlanok hasznosítását, értékesítését célzó pályázatok összeállítása. Gondoskodik az értékesítendő ingatlanok kitűzetéséről; ellenőrzi, hogy az ingatlant ki és milyen jogcímen birtokolja; megvizsgálja az értékesítendő, hasznosítandó ingatlanokra vonatkozó építésügyi előírásokat, feltárja a szabályozási tervek előírásait, beszerzi az ingatlanok beépíthetőségére vonatkozó információkat a társosztályoktól; gondoskodik az ingatlanforgalmi értékbecslések, illetve esetlegesen szükséges szakvélemények elkészíttetéséről. Előkészíti a munkakörébe tartozó feladatok ellátásával kapcsolatos képviselő-testületi és bizottsági előterjesztéseket. Végrehajtja a munkakörébe tartozó feladatokkal kapcsolatos képviselő-testületi, illetve bizottsági határozatokat, elkészíti a feladatok végrehajtásáról szóló beszámolót, jelentést.


Előnyt jelentő kompetenciák:

  • önállóság,
  • problémamegoldó készség,
  • kommunikációs készség,
  • szervezőkészség, koordináció
  • határidők betartása.


Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • jogi vagy közigazgatási szakvizsga,
  • közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat,
  • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat.


A pályázat részeként benyújtandó iratok:

1. A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.

2. Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.

3. Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.

4. Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.

Nyilatkozat elérése:

https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-adatkezelesi-tajekoztato-es-kitoltendo-nyilatkozat

5. Nyilatkozat büntetlen előéletről.


A kinevezéshez 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány szükséges, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok. A próbaidő 6 hónap.

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 80.000,- Ft-os illetményalapot és 40%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. október 15.


A pályázat elbírálásának határideje:
2024. október 31.


A munkakör betölthető:
2024. november 6.


A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál, Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat Facebook oldala


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „helyiséggazdálkodási referens”.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5463


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.

A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredményesen zárult.