Álláspályázat - Helyiséggazdálkodási referens

Archív   |   2023, szeptember 21 - 09:00Send by email

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Gazdasági Igazgatóság Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztályán helyiséggazdálkodási referens munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Gazdasági Igazgatóság

Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztályán

helyiséggazdálkodási referens

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege:
határozatlan idejű.


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő.


A munkavégzés helye:
1024 Budapest, Mechwart liget 1.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. melléklete 20. pontjában szereplő gazdasági és üzemeltetési feladatkörhöz tartozó következő szakképzettségek: felsőoktatásban szerzett műszaki, közszolgálati, jogi, építész vagy gazdaságtudományi szakképzettség.
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása,
  • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • Az Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás céljára szolgáló helyiségekkel kapcsolatos helyiséggazdálkodási és értékesítési feladatok teljes körű ellátása, valamint az önkormányzati helyiségeket érintő perekkel, végrehajtási, felszámolási és egyéb nem peres eljárásokkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés.
  • A nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérleti jogának átruházásához, albérletbe adásához, bérlőtársi jogviszony létesítéséhez, bérleti jogviszony megszüntetéséhez szükséges tulajdonosi hozzájárulások előkészítése és végrehajtása.
  • A nem lakás céljára szolgáló helyiségek értékesítésre, hasznosítására vonatkozó pályázati kiírások előkészítése, a pályázatok lebonyolítása, a nyertes pályázóval kötendő adásvételi szerződések előkészítése, tulajdonosváltozás ingatlan-nyilvántartáson történő átvezettetése.
  • Helyiségbérleti szerződések, bérlőkkel kötendő felújítási megállapodások előkészítése.
  • A nem lakás céljára szolgáló helységek tulajdonjogi helyzetének, használati viszonyainak rendezése, megoldási javaslatok kidolgozása, jogcím nélküli használókkal kapcsolatos ügyintézés, szükség esetén szerződések, megállapodások elkészítése, közreműködés az ingatlan-nyilvántartási állapot rendezésével kapcsolatos földhivatali eljárásban.
  • A helyiségek tekintetében fennálló tartozások behajtása érdekében a szükséges intézkedések megtétele (fizetési felszólítás, szükség esetén fizetési meghagyásos, felszámolási vagy peres eljárás előkészítése).
  • A fentiekben felsorolt ügyekben a tulajdonosi döntés meghozatala érdekében bizottsági és képviselő-testületi előterjesztések készítése, a döntések, határozatok végrehajtása.


Előnyt jelentő személyes kompetenciák:

  • önállóság,
  • problémamegoldó készség,
  • kommunikációs készség,
  • szervezőkészség, koordináció
  • határidők betartása.


Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • jogi vagy közigazgatási szakvizsga,
  • közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat,
  • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat.


A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  1. A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
  2. Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.
  3. Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
  4. Nyilatkozat büntetlen előéletről.


Az illetmény megállapítására a 2011. évi CXCIX. törvényben és a helyi költségvetési rendeletben, a juttatásokra a Közszolgálati Szabályzatban foglaltak az irányadók.


A pályázat benyújtásának határideje:
2023. október 13.


A pályázat elbírálásának határideje:
2023. október 31.


A munkakör betölthető:
az elbírálást követően azonnal


A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál, Önkormányzat Facebook oldala


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „helyiséggazdálkodási referens”.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5463.

A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredményesen zárult.