Kedves látogató! Ön jelenleg egy archivált cikket olvas. Utolsó frissítés: 2023.05.24 11:43

Álláspályázat - Pénzügyi referens

Kulcsszavak Megosztás

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Városüzemeltetési Igazgatóság Parkolási Osztályán pénzügyi referens munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Városüzemeltetési Igazgatóság

Parkolási Osztályán

pénzügyi referens

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege:
határozott idejű.


A közszolgálati jogviszony időtartama:
kinevezéstől számítva 2026. év szeptember hó 30. napig


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő.


A munkavégzés helye:
1023 Budapest, Bécsi út 17-21.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet, a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. melléklete 19. pontjában szereplő feladatkörhöz tartozó következő végzettség/szakképzettség: Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai felsőfokú szakképesítés
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása: Excelben jártasság.


    A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

    • könyveléshez, áfa bevalláshoz szükséges háttéranyagok összeállításában való közreműködés,
    • megrendelések lebonyolítása, szerződések előkészítése,
    • számlák előkészítése teljesítés igazolásra,
    • bankszámlakivonatok forgalmának rögzítése a parkolási rendszerben,
    • kapcsolódó nyilvántartások vezetése, kimutatások, statisztikák készítése (Excel ismeret nélkülözhetetlen)
    • egyéb adminisztrációs tevékenység.


    Elvárt kompetenciák:

    • önálló munkavégzés,
    • precizitás, pontosság,
    • terhelhetőség,
    • jó problémamegoldó képesség,
    • jó szervezőkészség,
    • stratégiai szemléletmód,
    • jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
    • csapatmunka, jó együttműködő képesség.


    Az elbírálásánál előnyt jelent:

    • közigazgatási szakvizsga,
    • közigazgatásban szerzett tapasztalat


    A pályázat részeként benyújtandó iratok:

    1. A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
    2. Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.
    3. Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
    4. 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok, VAGY
    5. ha nem rendelkezik a 4-es pont szerinti erkölcsi bizonyítvánnyal, akkor írásos nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén az erkölcsi bizonyítványt legkésőbb a közszolgálati jogviszony létesítése napjáig bemutatja.


    Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 65.000,- Ft-os illetményalapot és 35%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.


    A pályázat benyújtásának határideje:
    2023. május 18.


    A pályázat elbírálásának határideje:
    2023. május 31.


    A munkakör betölthető:
    az elbírálást követően azonnal


    A pályázati kiírás további közzétételének helye:
    Közigazgatási Állásportál, Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat honlapja,Budai Polgár, a Hivatal Facebook oldala


    A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

    Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „pénzügyi referens”.

    A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5529, illetve a szakterület részéről: Kochné Mizsey Gabriella, elérhetősége: 20/587-2400.


    A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

    A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.

    A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredménytelenül zárult.

    Archív