Álláspályázat - Pénzügyi referens
P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S
Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet a
Városüzemeltetési Igazgatóság
Parkolási Osztályán
pénzügyi referens
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony jellege: határozott idejű.
A közszolgálati jogviszony időtartama: kinevezéstől számítva 2026. év szeptember hó 30. napig
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: 1023 Budapest, Bécsi út 17-21.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet, a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. melléklete 19. pontjában szereplő feladatkörhöz tartozó következő végzettség/szakképzettség: Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai felsőfokú szakképesítés
- Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása: Excelben jártasság.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- könyveléshez, áfa bevalláshoz szükséges háttéranyagok összeállításában való közreműködés,
- megrendelések lebonyolítása, szerződések előkészítése,
- számlák előkészítése teljesítés igazolásra,
- bankszámlakivonatok forgalmának rögzítése a parkolási rendszerben,
- kapcsolódó nyilvántartások vezetése, kimutatások, statisztikák készítése (Excel ismeret nélkülözhetetlen)
- egyéb adminisztrációs tevékenység.
Elvárt kompetenciák:
- önálló munkavégzés,
- precizitás, pontosság,
- terhelhetőség,
- jó problémamegoldó képesség,
- jó szervezőkészség,
- stratégiai szemléletmód,
- jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
- csapatmunka, jó együttműködő képesség.
Az elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási szakvizsga,
- közigazgatásban szerzett tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.
- Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
- 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok, VAGY
- ha nem rendelkezik a 4-es pont szerinti erkölcsi bizonyítvánnyal, akkor írásos nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén az erkölcsi bizonyítványt legkésőbb a közszolgálati jogviszony létesítése napjáig bemutatja.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 65.000,- Ft-os illetményalapot és 35%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. május 18.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. május 31.
A munkakör betölthető: az elbírálást követően azonnal
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Közigazgatási Állásportál, Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat honlapja,Budai Polgár, a Hivatal Facebook oldala
A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:
Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „pénzügyi referens”.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5529, illetve a szakterület részéről: Kochné Mizsey Gabriella, elérhetősége: 20/587-2400.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.
A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredménytelenül zárult.
Archív