Kedves látogató! Ön jelenleg egy archivált cikket olvas. Utolsó frissítés: 2021.07.16 13:17

Álláspályázat - Pénzügyi ügyintéző

Kulcsszavak Megosztás

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Gazdasági Igazgatóság Pénzügyi Osztályán pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Gazdasági Igazgatóság

Pénzügyi Osztályán

pénzügyi ügyintéző

munkakör betöltésére

A közszolgálati jogviszony jellege: határozott, 2023. augusztus 31-ig terjedő időre


Próbaidő:
6 hónap


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő


A munkavégzés helye:
1024 Budapest, Mechwart liget 1.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 19. pontjában szereplő pénzügyi és számviteli feladatkörhöz tartozó következő szakképzettségek valamelyike: felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati szakképzettség vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és mellette gazdaságtudományi, statisztikai, logisztikai felsőfokú vagy mérlegképes könyvelő szakképesítés,
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • Az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal bankszámláinak kezelése és vezetése.
  • A szállítói tartozások analitikus vezetése.
  • Banki terminál kezelése, adatok lekérése a Raiffeisen Elektra programmal.
  • Hetente két alkalommal, illetve szükség szerint gyakrabban a számlaforgalmi adatok lekérdezése és betöltése a Forrás programba, ezután az átutalt tételek kivezetése a szállítói/egyéb kiadások állományból, majd feladás a főkönyv felé.
  • Az átutalások időrendben való nyilvántartása, csomaglistáinak előkészítése.
  • Visszatérő közüzemi számlázások folyamatos figyelemmel kísérése.
  • A számlák iktató programban történő kezelése, a számszakilag nem befogadható számlák visszaküldése, törlése az iktatásokból.
  • A beérkezett számlák továbbítása teljesítés igazolás céljából a felelős társosztályok felé.
  • Az osztályok levele alapján a téves utalások átvezetése, a dupla utalások visszautalása.
  • Visszatelepített tételek kiküldése a megfelelő osztályra, majd újrautalása.
  • A letét, alletét alszámla kezelése, a munkabér alszámla tekintetében a bevételi forgalom beazonosítása, havonta vagy szükség szerint feladás készítése a főkönyvi könyvelés számára, szükség szerint bevételi és kiadási utalványok készítése az alszámlák forgalmához kapcsolódóan.
  • Az átmenetileg szabad pénzeszközök számlavezető banknál betétkénti lekötésének előkészítése, bevételi, kiadási utalványok elkészítése.
  • Elvégzi a beérkezett egyenlegközlők, fizetési felszólítások és késedelmi kamatterhelések nyilvántartását.
  • A közbeszerzések elszámolása számla forgalmához kapcsolódó utalványok készítése a bevételekhez és a társiroda feljegyzése alapján a kiadásokhoz.
  • Az ellátandó feladatai körében közreműködik a féléves és az éves beszámoló elkészítésében, továbbá adatot szolgáltat a negyedéves mérlegjelentés elkészítéséhez.
  • Az adószámlák negyedévente történő technikai átvezetése, rendezése.
  • Az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal vonatkozásában a támogatások, pályázatok elszámolásában való aktív, önálló részvétel, az ezekhez kapcsolódó bankszámlák könyvelése, egyeztetése.
  • A Beruházási Igazgatóságnak adatokat szolgáltat a pályázati elszámoláshoz a GDPR figyelembevételével, és betartásával.
  • Munkáltatói kölcsön számlák (OTP, Raiffeisen) könyvelése helyettesítésben naprakészen.


Elvárt kompetenciák:

  • pontosság,
  • önállóság,
  • felelősségtudat,
  • jó szervezőkészség,
  • kiváló problémamegoldó képesség,
  • kezdeményezőkészség.


Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • a közigazgatási szakvizsga,
  • költségvetési szervnél szerzett két év szakmai tapasztalat,
  • Forrás könyvelői program ismerete.


A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okirat(ok) másolata.
  • Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
  • 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok, vagy nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén a 90 napnál nem régebbi keltezésű erkölcsi bizonyítványt legkésőbb a közszolgálati jogviszony létesítése napjáig bemutatja.


Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 55.000,- Ft-os illetményalapot és 35%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.


A pályázat benyújtásának határideje:
2021. július 7.


A pályázat elbírálásának határideje:
legkésőbb 2021. július 26.


A munkakör betölthető:
az elbírálást követően azonnal


A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál.


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „pénzügyi ügyintéző”

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai a +36/1/346-5463-as telefonszámon, valamint Barna Andrásné pénzügyi osztályvezető a +36-346-5543-as számon.


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók meghallgatására kerül sor, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző, mint a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 15 napon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.

A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredményesen zárult.

Archív