Intézményvezető pályázat
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Pályázatot kiíró: Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat Képviselő-testülete 1024 Budapest, Mechwart liget 1.
Meghirdetett munkahely: Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat Intézményeket Működtető Központ 1021 Budapest, Vadaskerti út 13.
Meghirdetett munkakör: intézményvezető
Az állás elfoglalásának időpontja: 2020. április 1.
Munkaviszony időtartama: határozatlan időre szóló közalkalmazotti jogviszony
Vezetői megbízás: határozott idejű, öt évre szóló
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- felsőfokú képesítés
Pályázat benyújtási határideje: 2020. február 20.
A pályázattal kapcsolatosan további információt Rácz Edit nyújt, a 06/30 545-2132 telefonszámon.
Pályázat elbírálásának határideje: 2020 márciusi képviselő-testületi ülés időpontja
A pályázathoz csatolandó iratok:
- szakmai önéletrajz
- végzettsége(ek)et igazoló okirat(ok) másolata
- büntetlen előéletet igazoló erkölcsi bizonyítvány
- az intézmény vezetésére vonatkozó szakmai program, a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzelésekkel együtt
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
- a pályázat elbírálásában részt vevők a pályázati anyagát megismerhetik
- nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról.
A pályázat benyújtásának helye: Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat
(1024 Budapest, Mechwart liget 1.)
A pályázat benyújtásának módja: postai úton és elektronikusan a [email protected] e-mail címre. A borítékra kérjük ráírni a XIII/18/2020..iktatószámot, valamint a munkakör megnevezését.
Archív