Pályázati felhívás - Településkép-védelmi ügyintéző
A közszolgálati jogviszony jellege: határozatlan
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal és telephelyei
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 14. pontjában szereplő Hatósági feladatkörhöz tartozó következő végzettség/szakképzettség(ek): felsőoktatásban szerzett műszaki szakképzettség,
- Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- A Polgármester településképi véleményezési és kötelezési eljárásának lebonyolítása.
- Helyszíni szemlék lebonyolítása.
- Kötelező (főépítészi) szakmai konzultáció előkészítése.
- A bizottsági, testületi előterjesztések készítése.
- Az önkormányzat honlapján lévő adatok, tájékoztatók aktualitásának kontrollálása, észlelt eltérés jelzése a munkahelyi vezető felé.
- A településképi véleményezési és kötelezési eljárásokkal kapcsolatos teljes körű felvilágosítás nyújtása az ügyfelek számára.
- Ingatlan címének megállapítása, igazolása.
- Az előadói munkanapló naprakész vezetése, az előadói ív kitöltése és az iktatóprogramban történő vezetése, a kivezetett iratok irattárba küldése.
- Jogszabályi változások figyelemmel kísérése, azok alkalmazása.
Elvárt kompetenciák:
- önálló, pontos munkavégzés,
- szakszerűség, jogszerűség betartása,
- jó szervezőkészség,
- jó problémamegoldó képesség,
- jó együttműködési készség,
- stratégiai szemléletmód,
- kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség;
Az elbírálásánál előnyt jelent:
- építészmérnöki vagy építőmérnöki (magasépítő területen szerkezetépítő szakirány) szakképzettség, városgazdasági üzemmérnöki (ezzel egyenértékű településmérnöki) szakképzettség, magasépítő üzemmérnöki, magasépítési vagy építés-kivitelezés szakirányán szerzett szakképzettség,
- közigazgatási szakvizsga,
- közigazgatásban szerzett tapasztalat,
- B kategóriás jogosítvány
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz
- iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.
- nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez;
- 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok, vagy nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén az igazolást legkésőbb a közszolgálati jogviszony létesítése napjáig bemutatja.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 55.000,- Ft-os illetményalapot és 35%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. szeptember 30.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. október 16.
A munkakör betölthető: az elbírálást követően azonnal
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Közigazgatási Állásportál, Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat honlapja
A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:
Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését:
„Településkép-védelmi ügyintéző”
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5580, illetve a szakterület részéről: Ronyeczné Illés Mária a Településképi Véleményezési és Kötelezési Osztály vezetője a 06-1-346-5458 telefonszámon, vagy a [email protected] e-mail címen.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 15 napon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.
A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredményesen zárult.
Archív