Segítség II. kerületi vállalkozásoknak
Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat Képviselő-testületének 13/2020.(IV.21.) önkormányzati rendelete az új koronavírus-járvány okozta helyi gazdasági és társadalmi hatások enyhítése érdekében a Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérlői részére nyújtható kedvezmények megállapításáról.
Tovább a rendelethez >>> (PDF), (word)
A kérelmezőnek a kérelmében meg kell jelölnie:
(1)
a) a kérelem indokait, bemutatva a fizetési nehézség kialakulásának okait, megjelölve a bérleményben ténylegesen folytatott gazdasági tevékenységet és azt, hogy ezen tevékenységet a kialakult járványhelyzet mennyiben korlátozza, teljes bérleti díj elengedés kérelmezése esetén mennyiben lehetetleníti el,
b) melyik az e rendelet szerinti fizetési kedvezmény, illetve a fizetési kedvezmények milyen kombinált megállapítását kérelmezi,
c) bérleti díj mérséklés kérelmezése esetében, annak kért mértékét,
d) fizetési halasztás kérelmezése esetében a fizetési halasztás kért időtartamát, ha az rövidebb az e rendeletben foglaltaknál.
A kérelemben be kell mutatni azon intézkedéseket, amelyeket a kérelmező a racionális gazdálkodás és a jövőbeni fizetőképesség fenntartása érdekében tett, illetve tenni kíván.
(2) Az e rendelet szerinti kérelmeket az Önkormányzat honlapjáról letölthető formanyomtatvány alkalmazásával elektronikus úton, a [email protected] mail címre való elküldéssel lehet benyújtani.
(3) A kérelmek feldolgozását és a döntés előkészítését a Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal, Gazdasági Igazgatóság, Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztály végzi, a döntést a polgármester hozza meg a kérelem benyújtásától számított 5 munkanapon belül, mely döntésről a bérlő elektronikus úton kap értesítést.
Címlap