február 27. csütörtök, Ákos, Bátor

Informatikai Igazgatóság - Informatikai Üzemeltetési Osztály

Az Informatikai Üzemeltetési Osztály feladatai

Az Informatikai Üzemeltetési Osztályon dolgozók feladata, az informatikai infrastruktúra folyamatos üzemeltetése,

üzemben tartása, a Polgármesteri Hivatalban és külső telephelyein az alábbiak szerint.

  • személyes, telefonos, e-mail-es bejelentések vagy az informatikus maga által tapasztalt hibajelenségek kivizsgálása, javítása, adminisztrálása, egyéb esetben az incidensek eszkalálása, javítási és fejlesztési igények delegálása külső partnereknek, támogatói csoportoknak
  • asztali és hordozható eszközök, hardver komponensek konfigurálása
  • nyomtatók, szkennerek és egyéb perifériák üzemben tartása, szükség esetén cseréje, javítása, pótlása
  • vezetékes és vezeték nélküli hálózati eszközök üzemszerű működésének biztosítása
  • levelezőrendszer és spam szűrő folyamatos működésének fenntartása
  • jogosultságkezelés, hivatali eszközök leltározása, adminisztrációja
  • szakrendszerek, központi szerverek, távoli adatbázisok elérésének biztosítása
  • operációsrendszerek és szoftverek telepítése, frissítése, naprakészen tartása
  • vírusvédelmi rendszer felügyelete
  • IP telefonokkal kapcsolatos adminisztráció, eszközök rendelkezésre bocsátása
  • segítségnyújtás az adatmentési, visszaállítási és archiválási folyamatokban
  • munkaállomások fizikai állagmegőrzése