Háttérszolgáltatási Igazgatóság - Központi Ügyfélszolgálat

Kulcsszavak Megosztás

A Központi Ügyfélszolgálat feladatai

A Központi Ügyfélszolgálat feladata mindazon ügyfelek kiszolgálása, akik az egyes szakmai osztályokhoz tartozó ügytípusokban (igazgatási -, szociális ellátási -, vagyonhasznosítási -, környezetvédelmi -, műszaki-, intézményirányítási -, városrendészeti -, építési -, településkép-védelmi -, településrendezési ügyek; összesen mintegy 130 féle ügyben) szeretnének tájékoztatást kapni, ügyet indítani vagy ügyük állásáról érdeklődni.

Az Önkormányzat, illetve Polgármesteri Hivatal hatáskörébe tartozó ügyek közül összesen négy csoport nem itt intézhető:

  • anyakönyvi ügyek (1024 Budapest, Mechwart liget 1.)
  • parkolási ügyek (1023 Budapest, Bécsi út 17-21)
  • adóügyek (1023 Budapest, Margit u. 2-4. szám alatt külön ügyfélszolgálatként működik)
  • közterület-használati ügyek (1027 Budapest, Törökvész út 6/A.)

Az egyes ügyek megindításán, kérelmek átvételén, tájékoztatás adásán túl a Központi Ügyfélszolgálat veszi át a talált tárgyakat és függeszti ki a hirdetményeket.

Közérdekű