P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S
Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet a
Városüzemeltetési Igazgatóság
Parkolási Ügyfélszolgálatán
adminisztrátor
munkakör betöltésére.
A munka jogviszony jellege: határozatlan
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: 1024 Budapest, Keleti Károly utca 15.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- gyakorlott szintű Microsoft Office használat (irodai alkalmazások)
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- A jogi ügyekkel (peres és nem peres) kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, ezen belül: a kimenő és beérkező ügyiratok nyilvántartása, postázása, bejövő ügyiratok érkeztetése, alszám kezelés.
- A parkolási jogi ügyekben az előkészítő irat mellékleteinek összeállítása, másolása
- Végrehajtói költségelőleg, ügygondnoki díj, földhivatali eljárási díj valamint perköltség kifizetésének előkészítése.
- Az ügyviteli nyilvántartási rendszerekben (Session, DMSOne) az általa kezelt ügyek státuszának beállítása, határidők kezelése.
Elvárt kompetenciák:
- önálló, pontos munkavégzés,
- jó szervezőkészség,
- jó problémamegoldó képesség,
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- önkormányzati területen szerzett tapasztalat
- ügyvédi irodában szerzett tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
- Iskolai végzettséget, szakképzettsége, szakképesítést igazoló okirat(ok) másolata.
- Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
- Nyilatkozat büntetlen előéletről.
- Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.
Nyilatkozatok elérése:
https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok
A munkabér megállapítására és a juttatásokra a Munka törvénykönyvéről szóló 2012. I. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Bérezés: bruttó 496.000 /hó
Egyéb Juttatások:
- nettó 300.000 Ft cafeteria/év,
- nettó 100.000 Ft ruházati hozzájárulás/év,
- vidékről történő bejárás esetén 86%-os utazási költségtérítés.
- szükség szerint albérleti támogatás
- Közszolgálati Szabályzat szerinti egyéb juttatások (iskolakezdési támogatás, szemüveg térítés stb.)
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. április 28.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. május 12.
A munkakör betölthető: az elbírálást követően azonnal
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat honlapja, Facebook oldala, Budai Polgár
A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:
Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „adminisztrátor”.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5529, illetve a szakterület részéről: dr. Szigeti Szilvia osztályvezető 346-5408 telefonszámon
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.