Álláspályázat - Helyiséggazdálkodási referens
P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S
Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet a
Gazdasági Igazgatóság
Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztályán
helyiséggazdálkodási referens
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony jellege: határozatlan
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: 1024 Budapest, Mechwart liget 1.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 20. pontjában szereplő gazdasági és üzemeltetési feladatkörhöz tartozó következő szakképzettség: jogász
- Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az Önkormányzat tulajdonát képező nem lakás céljára szolgáló helyiségek értékesítésével, hasznosításával kapcsolatos szerződések, megállapodások elkészítése. A rendezetlen jogállású helyiségek tulajdonjogi helyzetének, ingatlan-nyilvántartási állapotának rendezése. Az önkormányzati tulajdonú ingatlanok hasznosítását, értékesítését célzó pályázatok összeállítása. Gondoskodik az értékesítendő ingatlanok kitűzetéséről; ellenőrzi, hogy az ingatlant ki és milyen jogcímen birtokolja; megvizsgálja az értékesítendő, hasznosítandó ingatlanokra vonatkozó építésügyi előírásokat, feltárja a szabályozási tervek előírásait, beszerzi az ingatlanok beépíthetőségére vonatkozó információkat a társosztályoktól; gondoskodik az ingatlanforgalmi értékbecslések, illetve esetlegesen szükséges szakvélemények elkészíttetéséről. Előkészíti a munkakörébe tartozó feladatok ellátásával kapcsolatos képviselő-testületi és bizottsági előterjesztéseket. Végrehajtja a munkakörébe tartozó feladatokkal kapcsolatos képviselő-testületi, illetve bizottsági határozatokat, elkészíti a feladatok végrehajtásáról szóló beszámolót, jelentést.
Elvárt kompetenciák:
- önállóság,
- problémamegoldó készség,
- kommunikációs készség,
- szervezőkészség, koordináció
- határidők betartása.
Az elbírálásánál előnyt jelent:
- jogi vagy közigazgatási szakvizsga,
- közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat,
- hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.
- Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
- Nyilatkozat büntetlen előéletről.
- Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.
Nyilatkozatok elérése:
https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok
A kinevezéshez 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány szükséges, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok. A próbaidő 6 hónap. A munkakör betöltése vagyonnyilatkozat-tételhez kötött.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 85.000,- Ft-os illetményalapot és 40%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. április 7.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. április 25.
A munkakör betölthető: 2025. május 1.
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Közigazgatási Állásportál, Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat Facebook oldala
A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:
Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „helyiséggazdálkodási referens”.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai a következő telefonszámon: 06-1-346-5463, illetve Annus Béláné gazdasági igazgató a következő telefonszámokon: 06-1-346-5405 vagy 06-20-918-6555
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.
Aktuális
