Álláspályázat - Humánpolitikai referens

Kulcsszavak Megosztás

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Jegyzői Igazgatóság Humánpolitikai Osztályán humánpolitikai referens munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Jegyzői Igazgatóság

Humánpolitikai Osztályán

humánpolitikai referens

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege:
határozatlan


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő


A munkavégzés helye:
1024 Budapest, Mechwart liget 1.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 23. pontjában szereplő humánpolitikai feladatkörhöz tartozó következő szakképzettségek: Felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi, pedagógus, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati, emberi erőforrás gazdálkodási, humán erőforrás menedzser vagy munkaügyi és társadalombiztosítási felsőfokú szakképesítés.
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Humánpolitikai feladatai ellátása során kiemelten:

  • ellátja a számára meghatározott foglalkoztatotti kör tekintetében jelentkező teljes körű humánpolitikai feladatokat, előkészíti a szükséges munkáltatói intézkedéseket;
  • előkészíti az egyéb munkavégzésre irányuló megbízási szerződéseket;
  • naprakészen kezeli a személyügyi nyilvántartó rendszert;
  • vezeti az egyéb belső humánpolitikai nyilvántartásokat, közreműködik a kötelező adatszolgáltatások összeállításában;
  • aktívan részt vesz a humánpolitikai szabályozók, HR projektek kidolgozásában, megvalósításában.


Előirányzat kezelési és számfejtői feladatai ellátása során kiemelten:

  • részt vesz az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal HR területet érintő éves költségvetésének előkészítésében, év közben nyomon követi az előirányzatok felhasználását, jelzi az esetlegesen szükségessé váló átcsoportosításokat;
  • elvégzi a Hivatal állományába tartozók személyi jellegű egyéb kifizetései, valamint az eseti megbízási díjak számfejtését;
  • elvégzi az önkormányzat feladatkörébe tartozóan eseti jelleggel jelentkező, külső személyeket érintő számfejtési feladatokat (megbízási díj, kitüntetés, elismerés stb.);
  • elvégzi a különböző társadalombiztosítási ellátásokkal kapcsolatos feladatokat;
  • kiadja a jogviszony fennállására, a jövedelemre, illetve egyéb juttatásra vonatkozó foglalkoztatotti igény szerinti munkáltatói igazolásokat;
  • kezeli a bérszámfejtő rendszert.


Előnyt jelentő kompetenciák:

  • önálló és csapatmunkára való alkalmasság,
  • problémamegoldó készség,
  • jó kifejezőkészség írásban és szóban egyaránt,
  • proaktivitás,
  • határidők tartása.


Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • excel program magabiztos használata,
  • személyügyi nyilvántartó, illetve számfejtő programok használatában való jártasság,
  • könyvelési alapismeretek,
  • közigazgatásban szerzett tapasztalat.


A pályázat részeként benyújtandó iratok:

1.  87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.

2. Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.

3. Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.

Nyilatkozat elérése:

https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok

4. Nyilatkozat büntetlen előéletről.

Nyilatkozat elérése:

https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok

5. Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.

Nyilatkozat elérése:

https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok


A kinevezéshez 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány szükséges, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok. A próbaidő 6 hónap.


Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 80.000,- Ft-os illetményalapot és 40%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.


A pályázat benyújtásának határideje:
2024. december 5.


A pályázat elbírálásának határideje:
2024. december 16.


A munkakör betölthető:
2025. január


A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál, Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat Facebook oldala


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „humánpolitikai referens”.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújt Zsengellér Krisztina HR vezető az alábbi telefonszámon: +36/1/346-5464


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.

Aktuális