Álláspályázat - Informatikus
P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S
Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet az
Informatikai Igazgatóság
Informatikai Üzemeltetési Osztályán
informatikus
munkakör betöltésére.
A munkaviszony jellege: határozatlan idejű
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: 1024 Budapest, Mechwart liget 1., valamint a Hivatal telephelyei
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.
- Legalább felsőfokú szakirányú informatikai végzettség.
- Feladatok szempontjából releváns L1/L2 szintű üzemeltetési tapasztalat (min: 1-3 év).
- MS Windows adminisztrációs szintű ismerete, MS Office magas szintű ismerete a munkaállomások dolgozó kollégák támogatása érdekében.
- Alapvető szerver szolgáltatások ismerete (ActiceDirectory, DHCP, DNS, GroupPolicy, stb.).
- "B" kategóriás jogosítvány (telephelyek közötti mozgáshoz hivatali gépjárművel.).
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- IT Helpdesk / Windows munkaállomások üzemeltetése.
- Informatikai, kommunikációs és egyéb eszközök (pl.: nyomtatók, VoIP telefonok, hangosítás stb.) összeszerelése, üzemeltetése.
- Számítógép-, perifériák- illetve hálózati problémák felderítése, elhárítása.
- Felhasználók napi szintű operatív támogatása és problémáik kezelése, dokumentálása (Ticketing rendszer).
- Szoros együttműködés a Hivatal külső és belső partnereivel, valamint a társosztályokkal.
- Helyi tudásbázis naprakészen tartása (WIKI).
- Eszköznyilvántartás vezetése, naprakészen tartása.
- IT fejlesztések tesztelése a partnercégek által készített javítások telepítése.
- Az IT területhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása.
- A Hivatal által használt programok, alkalmazások, rendszerek karbantartása a fejlesztőkkel és üzemeltetőkkel együttműködve.
- A fenti munkák a Hivatal telephelyein történő elvégzése, telephelyeink informatikai összeköttetésének biztosítása.
Elvárt kompetenciák:
- Jó kommunikációs és kiváló problémamegoldó készség telefonon, írásban és személyesen.
- Önálló munkavégzés és csapatmunkában való részvétel, ügyfélközpontúság.
- Folyamatszemlélet, proaktív hozzáállás, tanulási agilitás.
Az elbírálásánál előnyt jelent:
- Hálózati szolgáltatások elméleti ismerete (switching, routing, VLAN, wifi, tűzfal, NAT, VPN).
- Hyper-V ismeret a virtuális szerverkörnyezetben történő magabiztos munkavégzéshez.
- Valamely informatikai minősítő vizsga megléte.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- Részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló okirat(ok) másolata.
- Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
- Nyilatkozat büntetlen előéletről.
- Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.
Nyilatkozatok elérése:
https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok
A munkabér megállapítására és a juttatásokra a Munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény és a helyi Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Juttatások:
- havi bruttó bér: Kérjük a bérigény megjelölését.
- nettó 300.000,-Ft cafeteria/év,
- nettó 100.000,- Ft ruházati támogatás/év,
- vidékről történő bejárás esetén 86%-os utazási támogatás,
- szükség szerint albérleti támogatás
- Közszolgálati Szabályzat szerinti egyéb juttatások (iskolakezdési támogatás, szemüveg térítés stb.)
- hivatali mobiltelefon és laptop biztosítása
- hivatali gépjármű, a munkaidőben történő külső helyszíni munkavégzés idejére
Légy egy lendületes, fiatalos összetartó csapat tagja, stabil háttérrel, hosszú távú munkalehetőséggel!
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. február 10.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. február 24.
A munkakör betölthető: elbírálást követően azonnal
A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:
Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „informatikus”.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: +36-1-346-5463, illetve a szakterület részéről: Béresi Norbert Informatika Üzemeltetési Osztály vezetője a +36-30-511-9769-es telefonszámon.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.
Aktuális