Álláspályázat - Informatikus

Kulcsszavak Megosztás

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet az Informatikai Igazgatóság Informatikai Üzemeltetési Osztályán informatikus munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet az

Informatikai Igazgatóság

Informatikai Üzemeltetési Osztályán

informatikus

munkakör betöltésére.


A munkaviszony jellege:
határozatlan idejű


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő


A munkavégzés helye:
1024 Budapest, Mechwart liget 1., valamint a Hivatal telephelyei


Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.
  • Legalább felsőfokú szakirányú informatikai végzettség.
  • Feladatok szempontjából releváns L1/L2 szintű üzemeltetési tapasztalat (min: 1-3 év).
  • MS Windows adminisztrációs szintű ismerete, MS Office magas szintű ismerete a munkaállomások dolgozó kollégák támogatása érdekében.
  • Alapvető szerver szolgáltatások ismerete (ActiceDirectory, DHCP, DNS, GroupPolicy, stb.).
  • "B" kategóriás jogosítvány (telephelyek közötti mozgáshoz hivatali gépjárművel.).


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • IT Helpdesk / Windows munkaállomások üzemeltetése.
  • Informatikai, kommunikációs és egyéb eszközök (pl.: nyomtatók, VoIP telefonok, hangosítás stb.) összeszerelése, üzemeltetése.
  • Számítógép-, perifériák- illetve hálózati problémák felderítése, elhárítása.
  • Felhasználók napi szintű operatív támogatása és problémáik kezelése, dokumentálása (Ticketing rendszer).
  • Szoros együttműködés a Hivatal külső és belső partnereivel, valamint a társosztályokkal.
  • Helyi tudásbázis naprakészen tartása (WIKI).
  • Eszköznyilvántartás vezetése, naprakészen tartása.
  • IT fejlesztések tesztelése a partnercégek által készített javítások telepítése.
  • Az IT területhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása.
  • A Hivatal által használt programok, alkalmazások, rendszerek karbantartása a fejlesztőkkel és üzemeltetőkkel együttműködve.
  • A fenti munkák a Hivatal telephelyein történő elvégzése, telephelyeink informatikai összeköttetésének biztosítása.


Elvárt kompetenciák:

  • Jó kommunikációs és kiváló problémamegoldó készség telefonon, írásban és személyesen.
  • Önálló munkavégzés és csapatmunkában való részvétel, ügyfélközpontúság.
  • Folyamatszemlélet, proaktív hozzáállás, tanulási agilitás.


Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • Hálózati szolgáltatások elméleti ismerete (switching, routing, VLAN, wifi, tűzfal, NAT, VPN).
  • Hyper-V ismeret a virtuális szerverkörnyezetben történő magabiztos munkavégzéshez.
  • Valamely informatikai minősítő vizsga megléte.


A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  1. Részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
  2. Iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló okirat(ok) másolata.
  3. Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
  4. Nyilatkozat büntetlen előéletről.
  5. Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.

Nyilatkozatok elérése:

https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok


A munkabér megállapítására és a juttatásokra a Munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény és a helyi Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.


Juttatások:

  • havi bruttó bér: Kérjük a bérigény megjelölését.
  • nettó 300.000,-Ft cafeteria/év,
  • nettó 100.000,- Ft ruházati támogatás/év,
  • vidékről történő bejárás esetén 86%-os utazási támogatás,
  • szükség szerint albérleti támogatás
  • Közszolgálati Szabályzat szerinti egyéb juttatások (iskolakezdési támogatás, szemüveg térítés stb.)
  • hivatali mobiltelefon és laptop biztosítása
  • hivatali gépjármű, a munkaidőben történő külső helyszíni munkavégzés idejére


Légy egy lendületes, fiatalos összetartó csapat tagja,
stabil háttérrel, hosszú távú munkalehetőséggel!


A pályázat benyújtásának határideje:
2025. február 10.


A pályázat elbírálásának határideje:
2025. február 24.


A munkakör betölthető:
elbírálást követően azonnal


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „informatikus”.


A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: +36-1-346-5463, illetve a szakterület részéről: Béresi Norbert Informatika Üzemeltetési Osztály vezetője a +36-30-511-9769-es telefonszámon.


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.

Aktuális