Álláspályázat - Pénzügyi referens

Kulcsszavak Megosztás

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Városüzemeltetési Igazgatóság Parkolási Osztályán pénzügyi referens munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Városüzemeltetési Igazgatóság

Parkolási Osztályán

pénzügyi referens

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege:
határozott idejű


A közszolgálati jogviszony időtartama:
kinevezéstől számítva 2026. év szeptember hó 30. napig


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő


A munkavégzés helye:
1023 Budapest, Bécsi út 17-21.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. melléklete 19. Pénzügyi és számviteli feladatkörhöz tartozó következő végzettség/szakképzettség: Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai felsőfokú szakképesítés;
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása. Excel haladó szintű ismerete (alap követelmény: gyakorlott függvény ismeret és használat);


    A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

    • könyveléshez, áfa bevalláshoz szükséges háttéranyagok összeállításában való közreműködés;
    • megrendelések lebonyolítása, szerződések előkészítése;
    • számlák előkészítése teljesítés igazolásra;
    • bankszámlakivonatok forgalmának rögzítése a parkolási rendszerben;
    • kapcsolódó nyilvántartások vezetése, kimutatások, statisztikák készítése (Excel ismeret nélkülözhetetlen);
    • Humánpolitikai feladatokkal kapcsolatos adminisztráció ellátása;
    • Parkolási Osztály és Parkolási Ügyfélszolgálat bizonylatainak ellenőrzése (éremszállítás, ügyfélszolgálati pénzkezelés);
    • egyéb adminisztrációs tevékenység;


    Előnyt jelentő kompetenciák:

    • önálló munkavégzés;
    • precizitás, pontosság;
    • jó problémamegoldó képesség;
    • jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség;
    • csapatmunka, jó együttműködő képesség;


    Az elbírálásánál előnyt jelent:

    • pénzügyi területen szerzett tapasztalat


    A pályázat részeként benyújtandó iratok:

    1. A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
    2. Iskolai végzettséget, szakképzettsége, szakképesítést igazoló okirat(ok) másolata.
    3. Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
    4. Nyilatkozat büntetlen előéletről.
    5. Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.

    Nyilatkozatok elérése:

    https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok


    A kinevezéshez 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány szükséges, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok. A próbaidő 6 hónap.

    Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 90.000,- Ft-os illetményalapot és 40%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.


    Juttatások:

    • havi illetmény: a fent jelzettek szerint,
    • nettó 300.000 Ft cafeteria/év,
    • nettó 100.000 Ft ruházati hozzájárulás/év,
    • vidékről történő bejárás esetén 86%-os utazási költségtérítés.
    • szükség szerint albérleti támogatás
    • Közszolgálati Szabályzat szerinti egyéb juttatások (iskolakezdési támogatás, szemüveg térítés stb.)


    A pályázat benyújtásának határideje:
    2025.07.21.


    A pályázat elbírálásának határideje:
    2025.07.31.


    A munkakör betölthető:
    az elbírálást követően azonnal


    A pályázati kiírás további közzétételének helye:
    Közigazgatási Állásportál, Bp. Főváros Önkormányzat honlapja, Budai Polgár, Facebook


    A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

    Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „pénzügyi referens”.

    A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: +36-1-346-5580, illetve a szakterület részéről: Kochné Mizsey Gabriella kiemelt pénzügyi referens a +36-1-346-5534-es telefonszámon 8:00-14:00 óra között.


    A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

    A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.

    Aktuális