december 4. szerda, Borbála, Barbara

Álláspályázat - Pénzügyi referens

Karrier   |   2024, november 20 - 07:59Send by email

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Városüzemeltetési Igazgatóság Parkolási Osztályán pénzügyi referens munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Városüzemeltetési Igazgatóság

Parkolási Osztályán

pénzügyi referens

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege:
határozott idejű


A közszolgálati jogviszony időtartama:
kinevezéstől számítva 2026. év szeptember hó 30. napig


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő


A munkavégzés helye:
1023 Budapest, Bécsi út 17-21.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. melléklete 19. pontjában szereplő feladatkörhöz tartozó következő végzettség/szakképzettség: Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai felsőfokú szakképesítés
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása. Excel haladó szintű ismerete (alap követelmény: gyakorlott függvény ismeret és használat), ennek hiánya kizáró ok


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • könyveléshez, áfa bevalláshoz szükséges háttéranyagok összeállításában való közreműködés,
  • megrendelések lebonyolítása, szerződések előkészítése,
  • számlák előkészítése teljesítés igazolásra,
  • bankszámlakivonatok forgalmának rögzítése a parkolási rendszerben,
  • kapcsolódó nyilvántartások vezetése, kimutatások, statisztikák készítése (Excel ismeret nélkülözhetetlen)
  • Humánpolitikai feladatokkal kapcsolatos adminisztráció ellátása,
  • Parkolási Osztály és Parkolási Ügyfélszolgálat bizonylatainak ellenőrzése (éremszállítás, ügyfélszolgálati pénzkezelés),
  • egyéb adminisztrációs tevékenység.


Elvárt kompetenciák:

  • önálló munkavégzés,
  • precizitás, pontosság,
  • terhelhetőség,
  • jó problémamegoldó képesség,
  • jó szervezőkészség,
  • stratégiai szemléletmód,
  • jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
  • csapatmunka, jó együttműködő képesség.


Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • pénzügyi területen szerzett tapasztalat


A pályázat részeként benyújtandó iratok és nyilatkozatok:

1. a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.

2. iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.

3. Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez

Nyilatkozat elérése:

https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok

4. Nyilatkozat büntetlen előéletről

Nyilatkozat elérése:

https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok

5. Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.

Nyilatkozat elérése:

https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok


90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, vagy nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén az igazolást legkésőbb a jogviszony létesítése napjáig bemutatja.

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 80.000,- Ft-os illetményalapot és 40%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.


Juttatások:

  • havi illetmény: a fent jelzettek szerint,
  • nettó 300.000 Ft cafeteria/év,
  • nettó 100.000 Ft ruházati hozzájárulás/év,
  • vidékről történő bejárás esetén 86%-os utazási költségtérítés.
  • szükség szerint albérleti támogatás
  • Közszolgálati Szabályzat szerinti egyéb juttatások (iskolakezdési támogatás, szemüveg térítés stb.)


A pályázat benyújtásának határideje:
2025. január 7.


A pályázat elbírálásának határideje:
2025. január 20.


A munkakör betölthető:
az elbírálást követően azonnal


A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál, Bp. Főváros Önkormányzat honlapja, Budai Polgár, FB


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „pénzügyi referens”.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5529, illetve a szakterület részéről: Kochné Mizsey Gabriella kiemelt pénzügyi referens a 06-1-346-5534-es telefonszámon 8:00-14:00 óra között.


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.