Álláspályázat - Üzemeltetési referens

Karrier   |   2024, december 20 - 13:40Send by email

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal Pályázatot hirdet Intézmény-fenntartási és Fejlesztési Igazgatóság Hivatalt Működtető Osztályán üzemeltetési referens munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

Pályázatot hirdet

Intézmény-fenntartási és Fejlesztési Igazgatóság

Hivatalt Működtető Osztályán

üzemeltetési referens

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege
: határozatlan.


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő.


A munkavégzés helye:
Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal 1024 Budapest, Mechwart liget 1.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. melléklete 20. pontjában szereplő gazdasági és üzemeltetési feladatkörhöz tartozó következő végzettség/szakképzettség: felsőoktatásban szerzett műszaki, közszolgálati, jogi, építész vagy gazdaságtudományi szakképzettség.
  • Microsoft Office irodai alkalmazások magas szintű alkalmazása.


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • A Hivatal tárgyi eszköz beszerzések előkészítése, lebonyolítása az alábbiak szerint:
  • igények fogadása,
  • szerződések, árajánlatok elkészítése
  • megrendelések indítása,
  • azok rögzítése a nyilvántartó rendszerben
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal, szolgáltatókkal.
  • A hivatali és önkormányzati tárgyi eszközök nyilvántartása az alábbiak szerint:
  • új eszközök rögzítése
  • eszközök mozgatásának nyomon követése
  • leltárhelyek közötti-,
  • személynek kiadott-,
  • eszközök mozgásának rögzítése
  • selejtezés előkészítése,
  • leltár előkészítése,
  • Együttműködés a társosztályokkal
  • Dokumentációs és adminisztratív feladatok ellátása a szervezet több munkaterületén.
  • Munkatársak szakmai támogatása, aktív részvétel a szervezet napi tevékenységében.
  • Tevékenységével kapcsolatos dokumentumok kezelése, nyilvántartása.
  • Döntés előkészítő előterjesztések készítése.


Elvárt kompetenciák:

  • nagy fokú precizitás, határidők tartása,
  • önállóság,
  • rugalmasság,
  • kreativitás


Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • önkormányzatnál szerzett szakmai gyakorlat


A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  1. A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
  2. Iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló okirat(ok) másolata.
  3. Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
  4. Nyilatkozat büntetlen előéletről.
  5. Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.


Nyilatkozatok elérése:

https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok


A kinevezéshez 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány szükséges, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok. A próbaidő 6 hónap.


Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 80.000,- Ft-os illetményalapot és 40%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.


A pályázat benyújtásának határideje:
2025. január 20.


A pályázat elbírálásának határideje:
2025. január 31.


A munkakör betölthető:
a pályázat elbírálását követően azonnal


A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál, Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat Facebook oldala


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „üzemeltetési referens”.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai a következő telefonszámon: 06-1-346-5463, illetve a szakterület részéről Záhonyi István osztályvezető a következő telefonszámon: +36/1/346-5524 vagy +36/30/398-6490


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.