Álláspályázat - Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási osztályvezető

Karrier   |   2025, január 27 - 17:06Send by email

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Gazdasági Igazgatóság Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztályán osztályvezető munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Gazdasági Igazgatóság

Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztályán

osztályvezető

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege:
határozatlan


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő.


A munkavégzés helye:
1024 Budapest, Mechwart liget 1.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 20. pontjában szereplő feladatkörhöz tartozó következő szakképzettségek valamelyike: felsőoktatásban szerzett műszaki, közszolgálati, jogi, építész vagy gazdaságtudományi szakképzettség
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • Gondoskodik a Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat tulajdonát képező ingatlanok értékesítésével, bérbeadásával, egyéb hasznosításával kapcsolatos feladatok ellátásáról.
  • Felelős az osztály feladatkörébe tartozó feladatok előkészítéséért és határidőben történő végrehajtásáért.
  • Gondoskodik az önkormányzati vagyont érintő polgári jogi szerződések megfelelő előkészítéséről.
  • A költségvetés összeállítása során közreműködik az osztály feladatkörét érintő előirányzatok tervezésében.
  • Gondoskodik az osztály feladatkörét érintő közbeszerzési eljárások lefolytatásáról az Önkormányzat Közbeszerzési Szabályzatában meghatározottak szerint.
  • Szervezi és irányítja a Gazdasági és Tulajdonosi Bizottság munkájához kapcsolódó ügyviteli munkákat a bizottsági-titkársági ügyintéző tevékenységén keresztül.
  • Gondoskodik az osztály feladatkörébe tartozó bizottsági és képviselő-testületi előterjesztések elkészítéséről, ellenőrzi azok szakmai tartalmát.
  • Gondoskodik az osztály feladatkörét érintő rendelet-tervezetek elkészítéséről, figyelemmel kíséri azok más helyi rendeletekkel való összhangját.
  • Gondoskodik az osztály feladatkörét érintő képviselő-testületi, bizottsági határozatok, önkormányzati rendeletek végrehajtásáról, előkészíti a határozatok végrehajtásáról szóló beszámolót, jelentést.
  • Részt vesz a képviselő-testületi, valamint a feladatköre szerint illetékes bizottságok ülésein.
  • Köteles a vezetése alatt működő osztály tevékenységéről naprakész információval rendelkezni, az osztály munkájáról a hivatal jegyzőjét és a gazdasági igazgatót folyamatosan tájékoztatni.
  • Az osztály feladatkörébe tartozó kérdésekben tájékoztatja a polgármestert, az alpolgármestereket, az önkormányzati képviselőket, a Gazdasági és Tulajdonosi Bizottság nem képviselő bizottsági tagjait, valamint segíti munkájukat.
  • Gondoskodik a vezetése alatt működő egység hivatali munkaidejére vonatkozó szabályok és a munkafegyelem betartásáról.
  • A jegyző által átruházott jogkörben gyakorolja az alábbi munkáltatói jogokat az osztály munkatársai felett: munkaköri leírások elkészítése; teljesítménykövetelmények meghatározása, teljesítményértékelés, minősítés; a rendes szabadság, valamint a rendes szabadságot meghaladóan biztosított egyéb szabadidő igénybe vételének engedélyezése.
  • Felelősséggel tartozik az osztály tevékenységére vonatkozó jogszabályok, hivatali belső szabályozók, az ügyiratkezelési szabályok, valamint a munkaterületét érintő vezetői állásfoglalások, döntések betartásáért, betartatásáért.
  • Gondoskodik a munkafolyamatba épített belső ellenőrzés megszervezéséről és megvalósításáról.


Elvárt kompetenciák:

  • rendszerszemlélet, lényeglátás
  • jó szervezőkészség, jó tervezőképesség,
  • kiváló problémamegoldó képesség,
  • következetesség, kiszámíthatóság,
  • határozottság, magabiztosság,
  • kezdeményezőkészség, proaktivitás,
  • csapatmunka, együttműködés,
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség.


Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • jogi vagy közigazgatási szakvizsga,
  • közigazgatásban hasonló területen szerzett tapasztalat
  • minimum 1 év vezetői tapasztalat.


A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  1. A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
  2. Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.
  3. Motivációs levél
  4. Az Osztály vezetésére, működtetésére vonatkozó 2-3 oldalas vezetői koncepció.
  5. Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
  6. Nyilatkozat büntetlen előéletről.
  7. Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.


Nyilatkozatok elérése:

https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok


A kinevezéshez 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány szükséges, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok. A munkakör betöltése vagyonnyilatkozat-tételhez kötött. A próbaidő 6 hónap.


Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 85.000,- Ft-os illetményalapot és 40%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.


A pályázat benyújtásának határideje:
2025. február 17.


A pályázat elbírálásának határideje:
2025. március 10.


A munkakör betölthető:
a pályázat elbírálását követően azonnal


A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál, Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat Facebook oldala


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „osztályvezető”.


A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai a következő telefonszámon: 06-1-346-5463, illetve a szakterület részéről Annus Béláné igazgató a következő telefonszámon: 06-20-918-6555


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.