Állásplyázat - Településrendezési referens TRO

Kulcsszavak Megosztás

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Épített Környezetért Felelős Igazgatóság Településrendezési Osztályán településrendezési referens TRO munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Épített Környezetért Felelős Igazgatóság

Településrendezési Osztályán

településrendezési referens TRO

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege:
határozatlan idejű


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő.


A munkavégzés helye:
1024 Budapest, Mechwart liget 1.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. melléklete 32. pontjában szereplő feladatkörhöz tartozó szakképzettség: településmérnök, építész, építő-, kertészmérnök szakmacsoportba tartozó végzettség, valamint gazdaságtudományi, geográfus szakképzettség, illetve felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vagy település-fejlesztési felsőfokú szakképesítés.
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása,


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • A II. kerület területén a fejlesztési terv és a rendezési terv (a továbbiakban együtt: településterv) — korábban településfejlesztési koncepció, az integrált településfejlesztési stratégia, településrendezési eszközök, — a településképi arculati kézikönyv és a településképi rendelet készítésének vagy készíttetésének, véleményezésének és jóváhagyásának lebonyolítása, folyamatában (teljes körű) ügyintézés.
  • A munkaköréhez kapcsolódó helyi rendeletek — pl.: Helyi Építési Szabályzatról szóló rendelet, — nyilvánosságának biztosítása.


Elvárt kompetenciák:

  • csapatmunka,
  • precíz, pontos, önálló és felelősségteljes munkavégzés,
  • jó problémamegoldó képesség,
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség;
  • stratégiai szemléletmód,


Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • településmérnök, építész, végzettség/szakképzettség;
  • közigazgatásban szerzett tapasztalat;
  • közigazgatási szakvizsga;
  • térinformatikai alkalmazások ismerete (pl. MapInfo)
  • település-, terület-fejlesztési (mérnöki) feladatkörben szerzett tapasztalat.


A pályázat részeként benyújtandó iratok:

1. A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.

2. Iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló okirat(ok) másolata.

3. Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.

4. Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.

Nyilatkozat elérése:

https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-adatkezelesi-tajekoztato-es-kitoltendo-nyilatkozat

5. Nyilatkozat büntetlen előéletről.


A kinevezéshez 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány szükséges, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok. A próbaidő 6 hónap.

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 80.000,- Ft-os illetményalapot és 40%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.


A pályázat benyújtásának határideje:
2024. augusztus 26.


A pályázat elbírálásának határideje:
2024. szeptember 9.


A munkakör betölthető:
az elbírálást követően azonnal


A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál, Önkormányzat Facebook oldala


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „településrendezési referens TRO”.


A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: +36-1-346-5580, illetve a szakterület részéről: Erdei Gyula osztályvezető +36-1-346-5651 telefonszámon.


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.

Aktuális