Gépjármű várakozóhely megváltása
A gépjármű várakozóhely megváltás (max.2 db) építési engedélyhez vagy településképi bejelentéshez kapcsolódó ügytípus, ezért a 38/2001.(X.24.) önkormányzati rendelet alapján létrejövő Megállapodásban foglalt adatokat a Településképi Bejelentési Osztály szolgáltatja.
A Polgármester kiadmányozási jogának átruházásával a Főépítész és az érintett szerződő ügyfél írja alá a Megállapodást. A gépjármű várakozóhelyek megváltása tárgyban keletkező ügyiratok - adatlap, Megállapodás… stb. - iktatása a Településképi Bejelentési Osztály főszámán történik.
A Megállapodások a Költségvetési és Számviteli Osztály osztályvezetőjének ellenjegyzésével hatályosak. A Megállapodásban rögzített összeg a megjelölt önkormányzati bankszámlaszámra történő megérkezését követően a Költségvetési és Számviteli Osztályvezető a Megállapodást záradékával látja el. A záradékolt Megállapodás egy példányát a Főépítész a szerződő félnek is megküldi.
Ki jogosult az eljárásra
Településképi bejelentési eljárást kezdeményező ingatlan tulajdonos.
Kérelem benyújtása (helye, ideje, módja)
Településképi bejelentési eljárás kezdeményezésével egyidejűleg történik.
Kérelemhez csatolandó dokumentumok
Megállapodás megkötéséhez szükséges adatok megadása.
Eljárási illetékek, fizetési kötelezettségek
A várakozóhely megváltása a 38/2001.(X.24.) önkormányzati rendeletben előírtaknak megfelelően.
Ügyintézési határidő
Nincs
Jogorvoslati lehetőség
Nincs
Vonatkozó jogszabályok
38/2001.(X.24.) önkormányzati rendelet
45/2017.(XII.20.) önkormányzati rendelet (TKR)
28/2019.(XI.27.) önkormányzati rendelet (KÉSZ)