Hirdetmények kezelése

Hirdetmények kezelése

Send by email

A Központi Ügyfélszolgálat a számos, ágazati jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően gondoskodik arról, hogy az Önkormányzat számára megküldött hirdetmények, illetve a saját kibocsátású hirdetmények a hirdetőtábláján, illetve a honlapján megjelenjenek.

Ki jogosult az eljárásra

A teljesség igénye nélkül közjegyzők, bíróságok, végrehajtók, rendőrség, egyéb hatóságok, szervek az ágazati jogszabályaik szerint.

Kérelem benyújtása (helye, ideje, módja)

1.) Postai úton Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal címére: 1277 Budapest 23. Pf. 21.

2.) Hivatali Kapun keresztül

Ügyintézési határidő

A hirdetmény annak beérkezését követően kifüggesztésre/közzétételre kerül a feladó által meghatározott időtartamra.

Vonatkozó jogszabályok

Az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény, mint általános jogszabály, továbbá számos ágazati jogszabály.

Ügyfél jogai, kötelezettségei

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján elhelyezett hirdetményeket a Központi Ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében bárki jogosult megtekinteni és az ott elhelyezett hirdetményekről - a másolási költség megfizetését követően - másolatot kérni. . A honlapon közzétételre került hirdetmények a közzététel ideje alatt folyamatosan elérhetőek.

Szervezeti egység

Háttérszolgáltatási Igazgatóság - Központi Ügyfélszolgálat

Élethelyzet

Központi Ügyfélszolgálat