A vezetőség tagjaként felel és biztosítja a minőségirányítási rendszer teljes körű – az ISO 9001 szabvány szerinti – dokumentált működését.
A Polgármesteri Hivatal minőségirányítási rendszer keretében szabályozza az önkormányzati döntések előkészítési, végrehajtási és ellenőrzési, hatósági feladatok, szakfeladatok ellátási, beszerzési, ügyfélszolgálati stb. folyamatait.
A Polgármester Minőségpolitikában deklarálja a helyi közügyek intézéséből fakadó kötelezettség teljesítésének alapvető követelményeit és elvárásait.
Minőségpolitika (rezümé):
Célunk, hogy az emberekhez közel, velük együttműködve, őket segítve és ösztönözve szolgáljuk, szervezzük a közigazgatási munkát, amely a polgárok, partnerek, ügyfelek számára is egyértelműen a precíz, pontos, igényes és barátságos hivatal képét jelenti.