Álláspályázat - Üzemeltetési ügyintéző
P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S
A Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet a
Gazdasági Igazgatóság
Üzemeltetési Osztályán
üzemeltetési ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony jellege: határozatlan
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: 1024 Margit krt. 25/C.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletének 20. pontjában szereplő gazdasági és üzemeltetési feladatkörhöz tartozó, felsőoktatásban szerzett műszaki vagy gazdaságtudományi szakképzettség.
- Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Előkészíti a Hivatalt érintő felújításokat, beruházásokat.
- Kapcsolatot tart a beszerzési helyekkel, cégekkel, vállalkozókkal, valamint a Hivatal valamennyi szervezeti egységével.
- Javaslatokat tesz a Hivatal gazdaságos és zavartalan üzemeltetésére, szükség esetén az egyes résztételeket kidolgozza, döntéshez előkészíti.
- Elvégzi a Hivatallal és az Önkormányzattal szerződéses, vagy egyéb jogviszonyban álló szolgáltatók, közműszolgáltatók, szállítók, kivitelezők részéről benyújtott számlák kollaudálását. Ellenőrzi a számlák valóságtartalmát.
Elvárt kompetenciák:
- önálló, pontos munkavégzés,
- jó szervezőkészség,
- kiváló problémamegoldó képesség,
- kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
Az elbírálásánál előnyt jelent:
- a közigazgatási szakvizsga
- közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz
- iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.
- nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez;
- 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok, vagy nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén az igazolást legkésőbb a közszolgálati jogviszony létesítése napjáig bemutatja.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 55.000,- Ft-os illetményalapot és 35%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. március 6.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. március 25.
A munkakör betölthető: az elbírálást követően azonnal
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Közigazgatási Állásportál
A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:
Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „üzemeltetési ügyintéző”
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai a 06-1-346-5463-as telefonszámon, illetve Barna András üzemeltetési osztályvezető a 06-30-830-7244-es telefonszámon.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. Az érvényes pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.
A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredményesen zárult.
Archív