Utcanévtáblák kihelyezése

Megosztás

Az Önkormányzat mindenkori éves költségvetésének előirányzata függvényében vállalkozási szerződés keretében gondoskodik az észlelt és a lakosság által bejelentett hiányzó utcanévtáblák pótlásáról, illetve kihelyezéséről.

Ki jogosult az eljárásra: 

Mindazok, akik a II. kerület közterületein utcanévtáblával kapcsolatos hiányt, hibát észlelnek.

Kérelem benyújtása (helye, ideje, módja): 

Utcanévtáblával kapcsolatos bejelentés történhet közvetlenül a Műszaki Osztályon a +36-1346-5612 telefonszámon, vagy e-mail-ben: [email protected] címre küldött elektronikus üzenettel.


Továbbá bejelentés tehető személyesen a Budapest II. Kerületi Polgármesteri Hivatal Központi Ügyfélszolgálatán, annak nyitvatartási rendje szerint (1023 Budapest, Margit utca 2-4.), vagy telefonon is lehet jelezni az Ügyfélszolgálat telefonszámán: +36-1346-5600, továbbá e-mailben: [email protected], illetve postai úton a Budapest 23, Pf.: 21. 1277 címre is küldhető.

Kérelemhez csatolandó dokumentumok: 

Az eljárásban benyújtott kérelemhez külön csatolandó dokumentum nem szükséges.

Ügyintézési határidő: 

A bejelentéstől számítva átlagosan 90 nap.

Vonatkozó jogszabályok: 

Budapest Főváros Önkormányzatának 94/2012.(XII.27.) számú Főv. Kgy. rendelete

Szervezeti egység: 
Beruházási Igazgatóság - Műszaki Osztály
Élethelyzet: 
Műszaki Osztályi ügyek

Ügyintézés