Címkezelési eljárással kapcsolatos közzététel Szilágyi Erzsébet fasor 43.
Tisztelt Közös képviselő Úr/Asszony
Az állami és önkormányzati nyilvántartások együttműködésének általános szabályairól szóló 2013. évi CCXX. törvény és a központi címregiszterről és címkezelésről szóló 345/2014. (XII. 23.) Korm. rendelet alapján jegyzői feladat a központi címregiszter vezetése, illetve a címkezelési eljárás lefolytatása.
A címkezelési eljárás során megállapítást nyert, hogy a Hivatalunk rendelkezésére álló személyi adat- és lakcímnyilvántartásban szereplő házszám, valamint szint-ajtó elnevezés nem egyezik a Hivatalunk által meghatározott, valamint a társasházi alapító okiratban, illetve az ingatlan-nyilvántartásban elnevezett házszám, valamint szint-ajtó elosztásnak.
A Budapest, belterület 13047/6 helyrajzi számú ingatlan helyes cím megnevezése:
1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 43. A lph. (korábbi cím: 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 43/A),
1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 43. B lph. (korábbi cím: 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 43/B), szint-ajtó
A korábban hibásan használt házszámok, épület, valamint szint-ajtó elnevezések a központi címregiszterben – az ingatlan nyilvántartás, illetve a társasházi alapító okirat alapján – javításra kerültek.
A címváltozásokat a központi címregiszterről és címkezelésről szóló 345/2014. (XII. 23.) Korm. rendelet rendelkezéseire tekintettel a honlapunkon közzétesszük.
Tájékoztatjuk az érintett társasház közös képviselőjét, hogy a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról szóló 1992. évi LXVI. törvény végrehajtásáról szóló 146/1993. (X. 26.) Korm. rendelet (Nytv. Vhr.) 37. § (1) bekezdése értelmében „a központi címregiszterbe bejegyzett címelemek megváltozása miatt költözéssel nem járó lakcímváltozásról vagy értesítési cím-változásról a polgárnak nem kell bejelentést tennie. A lakcímadat (1) bekezdés szerinti megváltozása nem minősül adatváltozásnak, arról az eredeti bejegyzési időpont változatlanul hagyásával – az Nytv. 13/A. §-ban meghatározott kivétellel – a változással érintett lakcím szerint illetékes járási hivatalnál [kormányablak] előterjesztett kérelemre a lakcím szerint illetékes járási hivatal a címváltozásnak megfelelő lakcímet igazoló hatósági igazolványt [lakcímkártyát] állít ki”.
Kérem a közös képviselőt, hogy a fenti tényről az érintett tulajdonosokat illetve a társasházban lakókat értesíteni szíveskedjen, illetve jelen levelemet a társasházban kifüggeszteni szíveskedjen.
Archív