Álláspályázat - Helyiséggazdálkodási ügyintéző

Archív   |   2021, március 30 - 12:37Send by email

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Gazdasági Igazgatóság Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztályán helyiséggazdálkodási ügyintéző munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Gazdasági Igazgatóság

Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztályán

helyiséggazdálkodási ügyintéző

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege:
várhatóan 2023. június 30-ig tartó, határozott idejű.


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő.


A munkavégzés helye:
1024 Budapest, Mechwart liget 1.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 20. pontjában szereplő feladatkörhöz tartozó következő szakképzettségek: felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati vagy gazdaságtudományi szakképzettség.
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • az Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás céljára szolgáló helyiségekkel kapcsolatos helyiséggazdálkodási és értékesítési feladatok teljes körű ellátása, valamint az önkormányzati helyiségeket érintő perekkel, végrehajtási, felszámolási és egyéb nem peres eljárásokkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés,
  • a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérleti jogának átruházásához, albérletbe adásához, bérlőtársi jogviszony létesítéséhez, bérleti jogviszony megszüntetéséhez szükséges tulajdonosi hozzájárulások előkészítése és végrehajtása,
  • a nem lakás céljára szolgáló helyiségek értékesítésre, hasznosítására vonatkozó pályázati kiírások előkészítése, a pályázatok lebonyolítása, a nyertes pályázóval kötendő adásvételi szerződések előkészítése, tulajdonosváltozás ingatlan-nyilvántartáson történő átvezettetése,
  • helyiségbérleti szerződések, bérlőkkel kötendő felújítási megállapodások előkészítése,
  • a nem lakás céljára szolgáló helységek tulajdonjogi helyzetének, használati viszonyainak rendezése, megoldási javaslatok kidolgozása, jogcím nélküli használókkal kapcsolatos ügyintézés, szükség esetén szerződések, megállapodások elkészítése, közreműködés az ingatlan-nyilvántartási állapot rendezésével kapcsolatos földhivatali eljárásban,
  • a helyiségek tekintetében fennálló tartozások behajtása érdekében a szükséges intézkedések megtétele (fizetési felszólítás, szükség esetén fizetési meghagyásos, felszámolási vagy peres eljárás előkészítése),
  • a fentiekben felsorolt ügyekben a tulajdonosi döntés meghozatala érdekében bizottsági és képviselő-testületi előterjesztések készítése, a döntések, határozatok végrehajtása.


Elvárt kompetenciák:

  • kiemelten fontos az önálló, pontos munkavégzés,
  • jó szervezőkészség,
  • jó problémamegoldó képesség,
  • stratégiai szemléletmód,
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség.


Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • jogi vagy közigazgatási szakvizsga,
  • közigazgatásban szerzett tapasztalat,
  • hasonló területen szerzett gyakorlat.


A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.
  • nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez;
  • 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok, vagy nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén az igazolást legkésőbb a közszolgálati jogviszony létesítése napjáig bemutatja.


Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 55.000,- Ft-os illetményalapot és 35%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.


A pályázat benyújtásának határideje:
2021. április 26.


A pályázat elbírálásának határideje:
2021. május 21.


A munkakör betölthető:
az elbírálást követően azonnal.


A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „helyiséggazdálkodási ügyintéző”.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5463, illetve a szakterület részéről: dr. Láng Orsolya a Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztály vezetője a 06-1-346-5460-as telefonszámon.


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a kiválasztott pályázók Bizottság általi meghallgatására kerül sor. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 15 napon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.

A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredményesen zárult.