Álláspályázat - Költségvetési ügyintéző

Archív   |   2021, június 9 - 15:14Send by email

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Gazdasági Igazgatóság Költségvetési és Számviteli Osztályán költségvetési ügyintéző munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Gazdasági Igazgatóság

Költségvetési és Számviteli Osztályán

költségvetési ügyintéző

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege:
határozatlan idejű, 6 hónap próbaidő kikötésével


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő


A munkavégzés helye:
1024 Budapest, Mechwart liget 1.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 19. pontjában szereplő pénzügyi és számviteli feladatkörhöz tartozó következő szakképzettségek valamelyike: felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, gazdasági agrármérnöki szakképzettség, vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal tekintetében:

  • részt vesz az éves költségvetés tervezési munkálataiban,
  • közreműködik a Képviselő-testület elé benyújtandó költségvetési rendelet-módosítás elkészítésében,
  • végrehajtja az előirányzat-módosítási és -átcsoportosítási intézkedéseket, majd rögzíti a Forrás Net. programban,
  • vezeti a kapcsolódó nyilvántartásokat, kimutatásokat.


Elvárt kompetenciák:

  • önálló, pontos munkavégzés,
  • jó szervezőkészség,
  • jó problémamegoldó képesség,
  • stratégiai szemléletmód,
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség.


Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • mérlegképes könyvelő szakképesítés,
  • közigazgatási alapvizsga, szakvizsga,
  • Forrás Net. könyvelői program ismerete,
  • költségvetési szervnél szerzett szakmai tapasztalat.


A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • A 87/2019. (IV.23.) korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.
  • Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
  • 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok, vagy nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén a 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt legkésőbb a közszolgálati jogviszony létesítése napjáig bemutatja.


Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 55.000,- Ft-os illetményalapot és 35%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.


A pályázat benyújtásának határideje:
2021. július 4.


A pályázat elbírálásának határideje:
2021. július 19.


A munkakör betölthető:
az elbírálást követően azonnal


A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál, a II. Kerület facebook oldala.


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „költségvetési ügyintéző”.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5463, illetve a szakterület részéről: Havas Beatrix osztályvezető: 06-1-346-5642.


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 15 napon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.

A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredménytelenül zárult.