Álláspályázat - Ügyfélszolgálati ügyintéző

Archív   |   2021, június 10 - 14:48Send by email

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Jegyzői Igazgatóság Központi Ügyfélszolgálat ügyfélszolgálati ügyintéző munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

A Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Jegyzői Igazgatóság

Központi Ügyfélszolgálat

ügyfélszolgálati ügyintéző

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege:
határozatlan idejű


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő


A munkavégzés helye:
1024 Budapest, Margit u. 2-4.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 28. pontjában szereplő ügyfélszolgálati feladatkörhöz tartozó következő végzettség/szakképzettség: középiskolai végzettség és kormányablak ügyintéző vizsga,
  • amennyiben a pályázó nem rendelkezik kormányablak ügyintéző vizsgával, vállalja annak meghatározott időn belüli megszerzését.
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az ügyfelek személyesen történő fogadása során különösen:

  • az Önkormányzatnál, illetve a Polgármesteri Hivatalban intézhető ügyek ismeretében annak eldöntése, hogy a Központi Ügyfélszolgálat vagy más ügyfélszolgálat tud-e segíteni;
  • amennyiben csak előzetes tájékoztatás adására van szükség/lehetőség, ennek teljes körű megadása adott ügytípus menetének ismertetésével, az annak elindításához szükséges feltételek, nyomtatványok megadásával;
  • forgó rendszerben mindezek előszűrőjeként ún. "recepciós" feladatok ellátása;
  • személyes ügyfélfogadással kevésbé terhelt időszakban - vezetői döntés alapján - contact centerbe történő bejelentkezéssel ügyfelek telefonos tájékoztatása a fentiekben szerepeltetett elvek mentén;
  • az Ügyfélszolgálatra beérkező e-mailek megválaszolása.


Elvárt kompetenciák:

  • önálló, pontos munkavégzés,
  • kiváló problémamegoldó képesség,
  • gyors döntési és jó helyzetfelismerő képesség,
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
  • ügyfélközpontú gondolkodás.


Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • felsőoktatásban szerzett szakképzettség,
  • ügyfélszolgálati tapasztalat (főként személyes),
  • aktív angol nyelvtudás.


A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • Részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata (érettségi bizonyítvány másolata és amennyiben van, a diploma, valamint a kormányablak ügyintéző vizsga másolata is).
  • Amennyiben a pályázó nem rendelkezik kormányablak ügyintéző vizsgával, nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy vállalja annak meghatározott időn belüli megszerzését.
  • Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
  • 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok, vagy nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén a 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt legkésőbb a közszolgálati jogviszony létesítése napjáig bemutatja.


Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 55.000,- Ft-os illetményalapot és felsőfokú iskolai végzettség esetén 35%-os, középfokú iskolai végzettség esetén 20%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.


A pályázat benyújtásának határideje:
2021. július 11.


A pályázat elbírálásának határideje:
2021. július 30.


A munkakör betölthető:
az elbírálást követően azonnal


A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál, a II. Kerület facebook oldala.


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „ügyfélszolgálati ügyintéző”.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5463, illetve a szakterület részéről: Polák Valéria osztályvezető: 06-20-263-2577.


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók meghallgatására kerül sor, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző, mint a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 15 napon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.

A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredményesen zárult.