Álláspályázat - Pénzügyi és lakásgazdálkodási ügyintéző

Archív   |   2021, november 4 - 15:11Send by email

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet a Gazdasági Igazgatóság Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztályán pénzügyi és lakásgazdálkodási ügyintéző munkakör betöltésére.

P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S

A Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet a

Gazdasági Igazgatóság

Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztályán

pénzügyi és lakásgazdálkodási ügyintéző

munkakör betöltésére.


A közszolgálati jogviszony jellege:
határozott idejű.


A közszolgálati jogviszony időtartama:
kinevezéstől számítva 2024. év szeptember hó 22. napjáig


A foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő.


A munkavégzés helye:
1024 Budapest, Mechwart liget 1.


Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 19-20. pontjában szereplő, felsőoktatásban szerzett műszaki, közszolgálati, jogi vagy gazdaságtudományi szakképzettség,
  • Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
  • Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.


A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • Pénzügyi feladatok: Az Önkormányzat tervszerű vagyongazdálkodásának elősegítése, a Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztály által előkészített kötelezettségvállalások, teljesítményigazolások kezelésével kapcsolatok feladatok, teljesülés figyelése. Az Osztályra bejövő számlák rendezése. Kimutatások, pénzügyi statisztikák készítése. Kapcsolattartás a pénzügyekért felelős osztályokkal.
  • Az Önkormányzat tulajdonában lévő lakások elidegenítésével, az értékesítés lebonyolításával kapcsolatos részfeladatok ellátása.


Elvárt kompetenciák:

  • önálló, pontos munkavégzés,
  • jó szervezőkészség,
  • jó problémamegoldó képesség,
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
  • stratégiai szemléletmód.


Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • közép- vagy felsőfokú statisztikai, pénzügyi, számviteli szakképesítés,
  • közigazgatásban szerzett tapasztalat.


A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz;
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló okirat(ok) másolata;
  • nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez;
  • nyilatkozat, amelyben a pályázó vállalja vagyonnyilat-tételi kötelezettség teljesítését;
  • 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok, vagy nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén a három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt legkésőbb a közszolgálati jogviszony létesítése napjáig bemutatja.


Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 55.000,- Ft-os illetményalapot és 35%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.


A pályázat benyújtásának határideje:
2021. november 21.


A pályázat elbírálásának határideje:
2021. december 10.


A munkakör betölthető:
az elbírálást követően azonnal


A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál


A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:

Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „pénzügyi és lakásgazdálkodási ügyintéző”.


A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5463, illetve a szakterület részéről: dr. Toók Gabriella osztályvezető a 06-1-346-5460 telefonszámon.


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 15 napon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.

A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredményesen zárult.