P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S
A Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet a
Gazdasági Igazgatóság
Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztályán
pénzügyi és lakásgazdálkodási ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony jellege: határozott idejű.
A közszolgálati jogviszony időtartama: kinevezéstől számítva 2024. év szeptember hó 22. napjáig
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: 1024 Budapest, Mechwart liget 1.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 19-20. pontjában szereplő, felsőoktatásban szerzett műszaki, közszolgálati, jogi vagy gazdaságtudományi szakképzettség,
- Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
- Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Pénzügyi feladatok: Az Önkormányzat tervszerű vagyongazdálkodásának elősegítése, a Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztály által előkészített kötelezettségvállalások, teljesítményigazolások kezelésével kapcsolatok feladatok, teljesülés figyelése. Az Osztályra bejövő számlák rendezése. Kimutatások, pénzügyi statisztikák készítése. Kapcsolattartás a pénzügyekért felelős osztályokkal.
- Az Önkormányzat tulajdonában lévő lakások elidegenítésével, az értékesítés lebonyolításával kapcsolatos részfeladatok ellátása.
Elvárt kompetenciák:
- önálló, pontos munkavégzés,
- jó szervezőkészség,
- jó problémamegoldó képesség,
- kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
- stratégiai szemléletmód.
Az elbírálásánál előnyt jelent:
- közép- vagy felsőfokú statisztikai, pénzügyi, számviteli szakképesítés,
- közigazgatásban szerzett tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz;
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló okirat(ok) másolata;
- nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez;
- nyilatkozat, amelyben a pályázó vállalja vagyonnyilat-tételi kötelezettség teljesítését;
- 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok, vagy nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén a három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt legkésőbb a közszolgálati jogviszony létesítése napjáig bemutatja.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 55.000,- Ft-os illetményalapot és 35%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. november 21.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. december 10.
A munkakör betölthető: az elbírálást követően azonnal
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Közigazgatási Állásportál
A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:
Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „pénzügyi és lakásgazdálkodási ügyintéző”.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5463, illetve a szakterület részéről: dr. Toók Gabriella osztályvezető a 06-1-346-5460 telefonszámon.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 15 napon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.
A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredményesen zárult.