Városüzemeltetési Igazgatóság - Városrendészeti Osztály
Cím: 1022 Budapest, Törökvész út 6/a.
Telefonszám: 346-5504
E-mail: [email protected]
Illetékességi terület: Budapest II. kerületének közigazgatási területe
A Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat tulajdonában lévő közterületek használatának és rendjének helyi szabályozását a 8/2018. (III.23) önkormányzati rendelet tartalmazza. A rendelet hatálya a Budapest Főváros II. kerület Önkormányzata tulajdonában álló közterületekre és azok használóira terjed ki. A rendeltetéstől eltérő célú közterület használatához kérelem beadására, a kérelemre határozatban adott közterület-használati hozzájárulásra, valamint meghatározott közterület használati díj előre történő megfizetésére van szükség.
A közterület-használat iránti kérelem benyújtható postai úton vagy elektronikus úton (email) a [email protected] címen. Személyes ügyintézés nincs, amennyiben szükséges a személyes egyeztetés, az kizárólag előzetes időpont egyeztetés alapján lehetséges.
A közterület használatára vonatkozó kérelmet a tervezett használat előtt minimum 10 nappal kell benyújtani!
A közterület-használat iránti kérelemnek tartalmaznia kell (magánszemély esetében):
- a kérelmező adatait, elérhetőségét,
- a használat célját és időtartamát,
- a használat helyének pontos meghatározását, a használni kívánt terület nagyságát és helyszínrajzon történő pontos megjelölését,
- a kérelmező által folytatni kívánt tevékenységben részt vevők nevét és lakcímét, társasház esetén a közös képviselő nyilatkozatát,
- közút, járda területének igénybe vétele, lezárása esetén elfogadott, jóváhagyott forgalomtechnikai tervet
Cég esetében:
- a kérelmező adatait, elérhetőségét,
- cégkivonatot,
- aláírásra jogosult / jogosultak aláírási címpéldányát,
- a használat célját és időtartamát,
- a használat helyének pontos meghatározását, a használni kívánt terület nagyságát és helyszínrajzon történő pontos megjelölését,
- a kérelmező által folytatni kívánt tevékenységben részt vevők nevét és lakcímét,
- közút, járda területének igénybe vétele, lezárása esetén elfogadott, jóváhagyott forgalomtechnikai tervet
Társasház esetében:
- a kérelmező adatait, elérhetőségét,
- alapító okiratot,
- közös képviselő megválasztásáról szóló dokumentumot,
- a használat helyének pontos meghatározását, a használni kívánt terület nagyságát és helyszínrajzon történő pontos megjelölését,
- a kérelmező által folytatni kívánt tevékenységben részt vevők nevét és lakcímét, társasház esetén a közös képviselő nyilatkozatát,
- közút, járda területének igénybe vétele, lezárása esetén elfogadott, jóváhagyott forgalomtechnikai tervet
Tájékoztatjuk, hogy a benyújtott közterület-használat iránti kérelem nem minősül hozzájárulásnak!
A közterület használatára nem jogosít!