Álláspályázat - Közterület-használati referens
P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S
Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet a
Városüzemeltetési Igazgatóság
Városrendészeti Osztályán
közterület-használati referens
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony jellege: határozatlan
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: 1022 Budapest Törökvész út 6/a Városrendészeti Osztály
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 14. pontjában szereplő feladatkörhöz tartozó: Az I. besorolási osztályban: Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés. A II. besorolási osztályban: Közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés.
- Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- közterület-használati hozzájárulások előkészítése
- hatósági szerződések előkészítése
- szükség esetén helyszíni szemle lefolytatása
- ügyfelek szakszerű tájékoztatása, folyamatos kapcsolattartás
- ügyiratok ügyviteli előírás szerinti kezelése
Elvárt kompetenciák:
- önálló, pontos munkavégzés,
- jó szervezőkészség,
- jó problémamegoldó képesség,
- stratégiai szemléletmód,
- kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség;
Az elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási szakvizsga,
- közigazgatásban szerzett tapasztalat,
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
1. A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz
2. Iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló okirat(ok) másolata.
3. Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
4. Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.
Nyilatkozat elérése:
5. Nyilatkozat büntetlen előéletről.
A kinevezéshez 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány szükséges, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok. A próbaidő 6 hónap.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 80000,- Ft-os illetményalapot és felsőfokú végzettség esetén 40%-os, középfokú végzettség esetén 20%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.
Juttatások:
- nettó 300.000 Ft cafeteria/év,
- nettó 100.000 Ft ruházati hozzájárulás/év,
- vidékről történő bejárás esetén 86%-os utazási költségtérítés.
- szükség szerint albérleti támogatás
- Közszolgálati Szabályzat szerinti egyéb juttatások (iskolakezdési támogatás, szemüveg térítés stb.)
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. 10.21.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. 11.04.
A munkakör betölthető: az elbírálást követően azonnal.
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Közigazgatási Állásportál, Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat honlapja, Budai Polgár, FB.
A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:
Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „közterület-használati referens”.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5529, valamint Kalocsai Tímea városüzemeltetési igazgató az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5790
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.
A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredményesen zárult.
Archív