Álláspályázat - Pénzügyi referens
P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S
Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet a
Városüzemeltetési Igazgatóság
Parkolási Osztályán
pénzügyi referens
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony jellege: határozott idejű
A közszolgálati jogviszony időtartama: kinevezéstől számítva 2026. év szeptember hó 30. napig
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: 1023 Budapest, Bécsi út 17-21.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. melléklete 19. pontjában szereplő feladatkörhöz tartozó következő végzettség/szakképzettség: Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai felsőfokú szakképesítés
- Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása. Excel haladó szintű ismerete (alap követelmény: gyakorlott függvény ismeret és használat), ennek hiánya kizáró ok
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- könyveléshez, áfa bevalláshoz szükséges háttéranyagok összeállításában való közreműködés,
- megrendelések lebonyolítása, szerződések előkészítése,
- számlák előkészítése teljesítés igazolásra,
- bankszámlakivonatok forgalmának rögzítése a parkolási rendszerben,
- kapcsolódó nyilvántartások vezetése, kimutatások, statisztikák készítése (Excel ismeret nélkülözhetetlen)
- Humánpolitikai feladatokkal kapcsolatos adminisztráció ellátása,
- Parkolási Osztály és Parkolási Ügyfélszolgálat bizonylatainak ellenőrzése (éremszállítás, ügyfélszolgálati pénzkezelés),
- egyéb adminisztrációs tevékenység.
Elvárt kompetenciák:
- önálló munkavégzés,
- precizitás, pontosság,
- terhelhetőség,
- jó problémamegoldó képesség,
- jó szervezőkészség,
- stratégiai szemléletmód,
- jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
- csapatmunka, jó együttműködő képesség.
Az elbírálásánál előnyt jelent:
- pénzügyi területen szerzett tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok és nyilatkozatok:
1. a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
2. iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.
3. Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez
Nyilatkozat elérése:
https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok
4. Nyilatkozat büntetlen előéletről
Nyilatkozat elérése:
https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok
5. Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.
Nyilatkozat elérése:
https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok
90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, vagy nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén az igazolást legkésőbb a jogviszony létesítése napjáig bemutatja.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 80.000,- Ft-os illetményalapot és 40%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.
Juttatások:
- havi illetmény: a fent jelzettek szerint,
- nettó 300.000 Ft cafeteria/év,
- nettó 100.000 Ft ruházati hozzájárulás/év,
- vidékről történő bejárás esetén 86%-os utazási költségtérítés.
- szükség szerint albérleti támogatás
- Közszolgálati Szabályzat szerinti egyéb juttatások (iskolakezdési támogatás, szemüveg térítés stb.)
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. január 7.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. január 20.
A munkakör betölthető: az elbírálást követően azonnal
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Közigazgatási Állásportál, Bp. Főváros Önkormányzat honlapja, Budai Polgár, FB
A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:
Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „pénzügyi referens”.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai az alábbi telefonszámon: 06-1-346-5529, illetve a szakterület részéről: Kochné Mizsey Gabriella kiemelt pénzügyi referens a 06-1-346-5534-es telefonszámon 8:00-14:00 óra között.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.
Aktuális