Hivatalt Működtető Osztály feladatai
A Hivatal munkatársai részére a munkavégzéshez elengedhetetlen tárgyi- és egyéb irodai eszközök biztosítása, folyamatos üzemeltetése.
Az Osztály biztosítja a Hivatal és a kapcsolódó létesítmények folyamatos és zökkenőmentes műszaki és technikai működését, megszervezi az épületek külső és belső állapotának folyamatos ellenőrzését, elvégzi a szükséges kisjavítási és karbantartási munkákat.
Megszervezi a recepció-szolgálatot, igény szerint ellátja a hivatal tömeges fénymásolási feladatait. Aktívan részt vesz a selejtezési és leltározási feladatokban. Részt vesz a választásokkal, népszavazással kapcsolatos feladatok elvégzésében.
Megszervezi és ellenőrzi a Hivatal és a kapcsolódó intézmények takarítását, biztonságát, ezzel együtt közreműködik a rend és biztonság fenntartásában.
Ellátja az Osztályt érintő pénzügyi feladatokat, részt vesz a költségvetés elkészítésében, rendeletalkotásban.
Közreműködik a Hivatal munkavédelmi, tűzvédelmi-szabványossági, érintésvédelmi felülvizsgálatában.
Az Eseménynaplóban rögzítetteknek megfelelően előkészíti, berendezi a rendelkezésre álló tárgyaló – és házasságkötő termet.
Ellátja az Önkormányzat és a Hivatal tulajdonában álló gépjárműparkkal kapcsolatos mindennemű adminisztrációt, szervizelést, új gépjármű beszerzéssel kapcsolatos feladatokat.