Álláspályázat - Környezetvédelmi koordinátor
P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S
Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet a
Hatósági Igazgatóság
Környezetvédelmi Osztályán
környezetvédelmi koordinátor
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony jellege: határozatlan
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: 1027 Budapest, Frankel Leó út 5.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 14. Hatósági és 24. Koordinációs feladatkörhöz tartozó következő végzettség/szakképzettség(ek): felsőoktatásban szerzett természettudományi, gazdaságtudományi, közszolgálati, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, pedagógus, andragógus, jogi és művelődésszervező szakképzettség.
- Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása
- Vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Hatósági feladatkörben:
- Zöld területek védelme érdekében Önkormányzati hatósági ügyek lefolytatása.
- Az eljárás során kiszabott bírságok nyomon követése, adminisztrációja.
- Végrehajtási eljárások megindítása, lebonyolítása, kapcsolattartás a Nemzeti Adó és Vámhivatal illetékes Osztályaival.
Koordinációs feladatkörben:
- Az Osztály ügyviteli, szervezési, eszközbeszerzési és egyéb adminisztrációs feladatainak elvégzése, összehangolása.
- Kapcsolattartás a közvetlen munkatársakkal, az Osztály külső partnereivel, társintézményeivel és ügyfelekkel, illetve belső kommunikáció a Polgármesteri Hivatal többi szervezeti egységével.
- Közreműködés a pályázatok teljes körű lebonyolításában; a pályázati felhívás és pályázati adatlap előkészítésében; beszámolók, jelentések készítésében; adatrögzítésben; adatbázisok kezelésében.
- Közreműködés az Osztály által szervezett rendezvények előkészítésében és lebonyolításában.
Elvárt kompetenciák:
- önálló, pontos munkavégzés,
- jó szervezőkészség,
- jó problémamegoldó képesség,
- stratégiai szemléletmód,
- kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség;
Az elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási alap vagy szakvizsga,
- közigazgatásban szerzett tapasztalat,
- „B” kategóriás vezetői engedély (vezetési gyakorlattal).
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.
- Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
- 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok, VAGY
- ha nem rendelkezik a 4-es pont szerinti erkölcsi bizonyítvánnyal, akkor írásos nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nyertes pályázat esetén az erkölcsi bizonyítványt legkésőbb a közszolgálati jogviszony létesítése napjáig bemutatja.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 58.000,- Ft-os illetményalapot és 35%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. szeptember 26.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. október 7.
A munkakör betölthető: az elbírálást követően azonnal
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Közigazgatási Állásportál, Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat honlapja, Budai Polgár lapban.
A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:
Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „környezetvédelmi koordinátor”.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújt a Humánpolitikai Osztály munkatársa az alábbi telefonszámon: +36-1-346-5580, illetve a szakterület részéről Pogány Norbert osztályvezető, +36 70 333-8953.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.
A Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó tevékenységek hatékony és zökkenőmentes ellátása érdekében az adott szervezeti egységben megüresedett munkakör betöltése céljából az engedélyezett létszámkereten belül. A pályázat eredményesen zárult.
Archív