Álláspályázat - Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási osztályvezető
P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S
Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet a
Gazdasági Igazgatóság
Vagyonhasznosítási és Ingatlan-nyilvántartási Osztályán
osztályvezető
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony jellege: határozatlan
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: 1024 Budapest, Mechwart liget 1.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 20. pontjában szereplő feladatkörhöz tartozó következő szakképzettségek valamelyike: felsőoktatásban szerzett műszaki, közszolgálati, jogi, építész vagy gazdaságtudományi szakképzettség
- Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Gondoskodik a Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat tulajdonát képező ingatlanok értékesítésével, bérbeadásával, egyéb hasznosításával kapcsolatos feladatok ellátásáról.
- Felelős az osztály feladatkörébe tartozó feladatok előkészítéséért és határidőben történő végrehajtásáért.
- Gondoskodik az önkormányzati vagyont érintő polgári jogi szerződések megfelelő előkészítéséről.
- A költségvetés összeállítása során közreműködik az osztály feladatkörét érintő előirányzatok tervezésében.
- Gondoskodik az osztály feladatkörét érintő közbeszerzési eljárások lefolytatásáról az Önkormányzat Közbeszerzési Szabályzatában meghatározottak szerint.
- Szervezi és irányítja a Gazdasági és Tulajdonosi Bizottság munkájához kapcsolódó ügyviteli munkákat a bizottsági-titkársági ügyintéző tevékenységén keresztül.
- Gondoskodik az osztály feladatkörébe tartozó bizottsági és képviselő-testületi előterjesztések elkészítéséről, ellenőrzi azok szakmai tartalmát.
- Gondoskodik az osztály feladatkörét érintő rendelet-tervezetek elkészítéséről, figyelemmel kíséri azok más helyi rendeletekkel való összhangját.
- Gondoskodik az osztály feladatkörét érintő képviselő-testületi, bizottsági határozatok, önkormányzati rendeletek végrehajtásáról, előkészíti a határozatok végrehajtásáról szóló beszámolót, jelentést.
- Részt vesz a képviselő-testületi, valamint a feladatköre szerint illetékes bizottságok ülésein.
- Köteles a vezetése alatt működő osztály tevékenységéről naprakész információval rendelkezni, az osztály munkájáról a hivatal jegyzőjét és a gazdasági igazgatót folyamatosan tájékoztatni.
- Az osztály feladatkörébe tartozó kérdésekben tájékoztatja a polgármestert, az alpolgármestereket, az önkormányzati képviselőket, a Gazdasági és Tulajdonosi Bizottság nem képviselő bizottsági tagjait, valamint segíti munkájukat.
- Gondoskodik a vezetése alatt működő egység hivatali munkaidejére vonatkozó szabályok és a munkafegyelem betartásáról.
- A jegyző által átruházott jogkörben gyakorolja az alábbi munkáltatói jogokat az osztály munkatársai felett: munkaköri leírások elkészítése; teljesítménykövetelmények meghatározása, teljesítményértékelés, minősítés; a rendes szabadság, valamint a rendes szabadságot meghaladóan biztosított egyéb szabadidő igénybe vételének engedélyezése.
- Felelősséggel tartozik az osztály tevékenységére vonatkozó jogszabályok, hivatali belső szabályozók, az ügyiratkezelési szabályok, valamint a munkaterületét érintő vezetői állásfoglalások, döntések betartásáért, betartatásáért.
- Gondoskodik a munkafolyamatba épített belső ellenőrzés megszervezéséről és megvalósításáról.
Elvárt kompetenciák:
- rendszerszemlélet, lényeglátás
- jó szervezőkészség, jó tervezőképesség,
- kiváló problémamegoldó képesség,
- következetesség, kiszámíthatóság,
- határozottság, magabiztosság,
- kezdeményezőkészség, proaktivitás,
- csapatmunka, együttműködés,
- kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség.
Az elbírálásánál előnyt jelent:
- jogi vagy közigazgatási szakvizsga,
- közigazgatásban hasonló területen szerzett tapasztalat
- minimum 1 év vezetői tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai életutat bemutató önéletrajz.
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata.
- Motivációs levél
- Az Osztály vezetésére, működtetésére vonatkozó 2-3 oldalas vezetői koncepció.
- Nyilatkozat, amelyben a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
- Nyilatkozat büntetlen előéletről.
- Adatkezelési nyilatkozat az Adatkezelői tájékoztatásra vonatkozóan, amelyben a pályázó igazolja, hogy az Adatkezelési tájékoztatót a „Pályázati eljárás keretében az előírt feltételek megvalósulásának vizsgálata, beérkezett álláspályázatokhoz, önéletrajzokhoz kapcsolódó adatkezelés ”ügyhöz kapcsolódóan megismerte.
Nyilatkozatok elérése:
https://masodikkerulet.hu/karrier/a-palyazati-eljarasokkal-kapcsolatos-nyilatkozatok
A kinevezéshez 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány szükséges, mely igazolja a büntetlen előéletet, valamint azt, hogy a pályázó személyét tekintve nem áll fenn a közszolgálati jogviszony létesítését kizáró, a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti valamely ok. A munkakör betöltése vagyonnyilatkozat-tételhez kötött. A próbaidő 6 hónap.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a helyi Közszolgálati Szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet 85.000,- Ft-os illetményalapot és 40%-os illetménykiegészítést megállapító rendelkezései az irányadók.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. február 17.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. március 10.
A munkakör betölthető: a pályázat elbírálását követően azonnal
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Közigazgatási Állásportál, Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat Facebook oldala
A pályázat benyújtásának módja, helye és további információ:
Elektronikus úton a [email protected] e-mail címre lehet megküldeni a pályázatokat, a tárgyban kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „osztályvezető”.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújtanak a Humánpolitikai Osztály munkatársai a következő telefonszámon: 06-1-346-5463, illetve a szakterület részéről Annus Béláné igazgató a következő telefonszámon: 06-20-918-6555
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatokat előzetesen a Jegyző által kijelölt háromtagú Bizottság bírálja el. A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően a Bizottság által kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, ahol a Bizottság a szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálja. A foglalkoztatásról a Bizottság javaslata alapján a Jegyző - mint a munkáltatói jogkör gyakorlója - dönt. A jelentkezők a pályázatuk elbírálásáról elektronikusan kapnak tájékoztatást, legkésőbb az elbírálást követő 5 munkanapon belül. A pályáztató a pályáztatás eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.
Aktuális