Hirdetmények kezelése

Megosztás

A Központi Ügyfélszolgálat a számos, ágazati jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően gondoskodik arról, hogy az Önkormányzat számára megküldött hirdetmények, illetve a saját kibocsátású hirdetmények a hirdetőtábláján, illetve a honlapján megjelenjenek.

Ki jogosult az eljárásra: 

A teljesség igénye nélkül közjegyzők, bíróságok, végrehajtók, rendőrség, egyéb hatóságok, szervek az ágazati jogszabályaik szerint.

Kérelem benyújtása (helye, ideje, módja): 

1.) Postai úton Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal címére: 1277 Budapest 23. Pf. 21.

2.) Hivatali Kapun keresztül

Ügyintézési határidő: 

A hirdetmény annak beérkezését követően kifüggesztésre/közzétételre kerül a feladó által meghatározott időtartamra.

Vonatkozó jogszabályok: 

Az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény, mint általános jogszabály, továbbá számos ágazati jogszabály.

Ügyfél jogai, kötelezettségei: 

Budapest II. kerületi Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján elhelyezett hirdetményeket a Központi Ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében bárki jogosult megtekinteni és az ott elhelyezett hirdetményekről - a másolási költség megfizetését követően - másolatot kérni. . A honlapon közzétételre került hirdetmények a közzététel ideje alatt folyamatosan elérhetőek.

Szervezeti egység: 
Háttérszolgáltatási Igazgatóság - Központi Ügyfélszolgálat
Élethelyzet: 
Központi Ügyfélszolgálat

Ügyintézés